Відкрите небо для українців: доступні авіаперевезення обговорили в Кабміні

Нарада була представницькою та залишила по собі гарні враження в учасників.

Авіаперевізники, експерти та керівники аеропортів провели зустріч із прем'єр-міністром Володмиром Гройсманом. На ній говорили про те, як можна здешевити перельоти, зробити їх комфортнішими і дати змогу літати із більшості міст України, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

Україна переживає справжній бум перевезень, але має ще більший потенціал. От тільки для його втілення потрібна стратегія, бо, наприклад, той же "Бориспіль" живе за планами ще 2007 року, хоча їх, кажуть в аеропорту, вже перевиконали. "Ми з упевненістю можемо сказати, що в нас буде більше, ніж 10 мільйонів пасажирів у цьому році. Ми потрапляємо з середніх аеропортів Європи в категорію крупних", - розповів ген директор летовища Павло Рябікін.

ВідеоУкраїнські авіаперевізники радилися з прем'єром, як здешевити польоти та зробити їх комфортними

Прем'єр на зустрічі дав доручення розробити стратегії розвитку українських аеропортів, зокрема залучити нових пасажирів, стимулювати внутрішні перевезення та здешевити їх. Авіаперевізники це підтримали, проте кажуть, що держава може зіштовхнутися з низкою проблем. Наприклад, через надмірне залучення лоукостерів до України деякі аеропорти узагалі можуть занепасти. "Стояло питання, наприклад, прихід Ryanair в один із київських аеропортів – як це відіб'ється на перспективах регіональних. Може, варто було б перенапрявляти Ryanair в найближчі аеропорти", - припустив авіаексперт Олександр Ланецький.

Бо якщо в найбільших аеропортах лоукост-перевізникам даватимуть дуже дешеві тарифи, то на обласні летовища вони просто не підуть. При цьому матимуть переваги перед українськими компаніями, які платять податки до бюджету та створюють в країні робочі місця. "Те, що потрібно створювати умови, щоби лоукости сюди прилітали – однозначно! Те, що такі умови повинні відповідати можливостям українських компаній і допомагати їм ставати лоукостами – теж однозначно", - вважає голова правління МАУ Арон Майберг.

Металобрухт на пероні. У Мережі оприлюднили фото занедбаного аеропорту у Хмельницькому

Гройсман погодився з тим, що правила мають бути однаковими для всіх. "Питання дискримінації національного перевізника є неприпустимим. Ми маємо забезпечувати конкурентні умови для всіх перевізників", - заявив прем'єр-міністр. Такі перевізники, мовляв, мають надавати українцям якісний сервіс, а держава – допомагати їм, наприклад, оновлювати парк.

Профільним міністрам також доручили перевірити ціни на авіапальне, які нині серед найдорожчих в Європі. В антимонопольному комітеті кажуть, що торік уже розслідували аналогічну справу і робитимуть це надалі. "Спільна позиція – конкуренція призведе до розвитку аеропортів і ринку в цілому", - заявив голова Антимонопольного комітету України Юрій Терентьєв.

Окрім того, при Кабміні створять спеціальну робочу групу з міністрами, перевізниками та експертами. "Щоб українські громадяни отримали високий сервіс, комфорт, на чому наголошував прем'єєр-міністр, безпеку і дешевий квиток", - пояснив міністр інфраструктури України Володимир Омелян.

Самою розмовою учасники лишились задоволені. Бо якщо обговорені проблеми вирішать, то небо для українців дійсно стане відкритішим.

Кореспондент ТСН Олександр Романюк

Залиште свій коментар

Наступна публікація