Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Ринок натуральної шкіри: актуальні тенденції

За різними оцінками, обсяги українського ринку виробництва натуральної шкіри в 2019 р. склали близько 55 млн. дол. США (понад 1,3 млрд. грн.). Експерти відзначають, що минулий рік не був особливо вдалим – відзначалась загальна тенденція зменшення продажів, а у Європі встановились найнижчі за останні 20 років ціни на готову шкіру. За рахунок чого планують розвиватись провідні гравці ринку у 2020 році?

Ключовою умовою успіху на ринку шкіри є виробництво повного циклу, адже це дозволяє повністю контролювати якість готової продукції, до якої висуваються все більш високі вимоги – як партнерами, так і кінцевими споживачами. Також важливо постійно розширювати асортимент і пропонувати конкурентоспроможні ціни. А це можливо лише для тих, хто має сильну виробничу базу і сучасне обладнання.

Наприклад, найбільшому українському виробнику натуральної шкіри компанії "В-Центр" у 2019 р. вдалось втримати свої позиції, за рахунок розробки та впровадження нового асортименту продукції, минулого року продажі компанії збільшились на 3%.

Завод "В-Центр" розташований у місті Вознесенськ (Миколаївська обл.), виробничі площі підприємства – 55 тис. кв.м., кількість співробітників – 300 чол. Щороку завод "В-Центр" виробляє близько 90 дм² готової продукції. Завдяки своїй високій якості та широкому асортименту (170 видів товару), продукція компанії користується попитом як в Україні, так і за кордоном. Продукція експортується до Білорусі, Молдови, Казахстану, країн ЄС (Італія, Німеччина, Естонія), а також до США, Ізраїлю та Фінляндії. Серед партнерів "В-Центр" такі відомі європейські виробники, як Rieker, Diadora, Mondeox, Skandia та ін.

В планах "В-Центр" на 2020 рік – збільшення продажів, насамперед, на внутрішньому ринку України. Щоб бути готовими до сучасних викликів ринку, в компанії планують впровадження нових передових технологій. "В-Центр" вже має власні філії (склади) у Дніпрі, Харкові та Львові, але планує і далі розширювати мережу продажів.

Екологічна складова також залишається у пріоритеті. Підприємство "В-Центр" вже сертифіковане за міжнародними стандартами ISO 9001:2015 "Система управління Якістю" та 14001:2015 "Система екологічного управління", а нещодавно стало першим в Україні, яке отримало міжнародний сертифікат Leather Working Group за зразкову поведінку, з точки зору захисту навколишнього середовища.

Залиште свій коментар

Вибір редакції