Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Samsung: бренд, побудований на традиціях, інноваціях та довірі

Сучасний світ переживає трансформацію, вступаючи у нову інформаційну еру і перед нами постають нові виклики в сфері цифрової відповідальності, а саме – потреба в захисті персональних даних, захист дітей в інформаційному середовищі, кібербезпека тощо. Також до викликів сьогодення можна віднести потребу у вибудовуванні довіри між бізнесом та людьми, тобто у розвитку соціально відповідальних брендів.

Інші виклики стали наслідком попередньої, індустріальної епохи. Це екологічні проблеми, як наслідок несвідомого підходу до взаємодії з довкіллям. Тобто, ще один важливий виклик сучасності – екологічна відповідальність.

Саме відповідальний розвиток інновацій, беззаперечна якість продукції, турбота про довкілля та кібербезпеку – ті складники, які дозволили Samsung кілька років поспіль посідати 6 місце серед "100 Кращих світових брендів"  за версією авторитетного рейтингу Interbrand.

Samsung-new_реклама

Екологічна відповідальність

Ще з 1998 року компанія запровадила продуману систему поводження з відходами, в тому числі електронними. З 2005 року вона здійснює ретельний контроль небезпечних компонентів протягом усього технологічного циклу.

З 2004 року впроваджений екологічний дизайн: продукція оцінюється за енергоефективністю, ресурсозбереженням та екологічною безпечністю. Це саме ті параметри, які перетворюють звичайний підхід до дизайну на "еко"!

Samsung-new_реклама

З 2018 року компанія поступово переходить на використання вторинної сировини для пакування. Крім того, для друку використовуються чорнила на основі сої або порошку з природного каменю.

З 2019 року випускається Galaxy S10, для якого використовуються пластики на біологічній основі (з поновлюваних джерел біомаси), які піддаються біорозкладанню та переробці. Поступово такий підхід буде застосовуватися і до виробництва іншої продукції.

Samsung-new_реклама

Кібербезпека та цифрова відповідальність

Samsung йде у ногу з часом, тому турбується про кібербезпеку в усіх її аспектах.

Для захисту даних користувачів компанія Samsung створила платформу Samsung Knox, яка вбудовується в смартфони, планшети, інші персональні пристрої та навіть у побутову техніку ще на етапі виробництва. Дані з додатків і сервісів Samsung (Samsung Pay, Samsung Health, Samsung Pass) зберігаються тільки в зашифрованому вигляді. Будь-які спроби несанкціонованого доступу відслідковуються KNOX і про них повідомляється користувачеві.

Для захисту дітей в інформаційному просторі в 2014 році було розроблено Samsung Kids Mode. Він захищає дитину від доступу до потенційно шкідливого вмісту способом налаштування PIN-коду, який не дозволить дитині вийти з Дитячого режиму, а функція батьківського контролю дозволяє встановлювати "межі використання пристрою дитиною".

Samsung-new_реклама

Дослідження, інновації та соціальна відповідальність бізнесу

Samsung – світовий бренд, який представлений в 73 країнах світу, в тому числі в Україні. Зокрема, в Україні заснований дослідницький центр Samsung R&D Інститут. За його підтримки реалізується багато важливих та надсучасних проектів, метою яких є підтримка української національної індустрії ІТ та створення унікального локального контенту.

Samsung-new_реклама

Висококласні фахівці та інженери української команди Samsung R&D отримали міжнародну нагороду за рішення на базі «штучного інтелекту» в автомобільній сфері (для виявлення пішоходів при автономному водінні та для зменшення небезпеки на дорогах).

Також у флагманському смартфоні Samsung Galaxy Note10 є вагомий внесок інженерів Українського інституту досліджень та розробок Samsung.

Завдяки своєму досвіду та знанням, плідній співпраці з іншими командами Samsung, українські інженери доклалися до:

  • штучного інтелекту, що працює безпосреденьо на пристрої, та розпізнає і оцифровує рукописний ввід пера S-Pen;
  • розробки компонентів підсистеми забезпечення безпеки та приватності користувацьких даних, а також їх сертифікації на відповідність жорстким стандартам;
  • тестування протоколів безпровідного стільникового зв’язку на сумісність та надійність в реальних умовах України;
  • компонент графічної підсистеми для нового рівня досвіду в мобільних іграх та сервісах доповненої реальності таких, як AR Doodles.
Samsung_реклама

В цьому році компанія Samsung Elecrtonics відзначає свій 50 річний ювілей. І протягом всієї історії компанія довела, що завжди відповідально та своєчасно реагує на будь-які виклики сучасного світу. Спираючись на традиції та багаторічний досвід інновацій, Samsung є тією рушійною силою, яка формує обличчя майбутнього на планеті.

Залиште свій коментар

Вибір редакції