"Це дуже "італійська" атмосфера - насолоджуватися життям", - прокоментували Дольче і Габбана нову колекцію.
Мереживо, квітково-овочеві принти, буйство фарб і тканин і чарівна Скарлетт Йоханнсон, "обличчя" марки - ось чим запам'яталося недільне шоу легендарних кутюр'є.
Натхненням для дизайнерів послужила рідна Італія: звідси всі ці перці, цибулі і томати на сукнях, масивні сережки у вигляді овочів і яскраві босоніжки.
Коментуючи продуктову тематику колекції, Габбана зазначив, що їжа в ній стала універсальною категорією:
"Їжа - це все що завгодно, будь-які радощі життя, в тому числі і секс. А кухня - місце, де збирається вся сім'я".
Навіть сам подіум був оформлений різнокольоровими вогниками, що викликають асоціації з якимось маленьким італійським містечком, прикрашеним до Різдва.
Однак без класичних форм теж не обійшлося, від суворих чорних суконь до багато декорованих бісером нарядів. Фінальним акордом стала поява моделей в корсетах, розшитих паєтками і золотистими нитками.
Milan Fashion Week: кадилаки, ретро і гра фактур
"Коса Тимошенко" у трендах Міланського тижня моди (відео)
Хітом наступної весни стане жовтий колір