"Він дійсно мутант". Вчені виявили в ДНК Оззі Осборна генетичну мутацію

Останні

Популярні

Коментують

Більше новин

На думку науковців, мутація дозволила музикантові пережити багаторічне захоплення алкоголем і наркотиками.

Вчені американської компанії Knome, які вивчили ДНК 70-річного британського рок-музиканта Оззі Осборна, виявили у нього генетичну мутацію.

Як пише The New York Post з посиланням на книгу професора медичного коледжу штату Індіана Білла Саллівана, мутація дозволила музикантові пережити багаторічне захоплення алкоголем і наркотиками.

"Оззі дійсно є генетичним мутантом", - пише Салліван у книзі. Згідно з його висновками, мутація також підвищує захисні сили організму і робить Осборна несприйнятливим до різних стимулюючих речовин.

Виконавця запросили для досліджень в 2010 році. Фахівці вважали, що рокер невипадково зумів дожити до похилого віку, незважаючи на регулярне надмірне вживання наркотиків та алкоголю.

Книга від National Geographic з результатами дослідження впливу мутацій ДНК на поведінку і здоров'я людини, де і описаний випадок Осборна, вже з'явилася у продажу.

"Ген - це одна частинка головоломки, з якої формується картина", - пише Саліван. "Ви не можете сказати, якою буде ця картина, поглянувши лише на одну частину головоломки".

За словами Саллівана, в генах людей є різні схильності - любов до солодкого, кави або навіть до певних сексуальних і політичних уподобань.

ВідеоУ Китаї зник вчений, який створив генетично модифікованих дітей

Китайський вчений тиждень тому оголосив, про народження генно-модифікованих дітей. За повідомленнями закордонної преси, після цієї гучної заяви, він вже майже тиждень не виходить на зв'язок з колегами та рідними.

У Китаї зник вчений, який створив генетично модифікованих дітей