Страхова не віддає львів'янину 28 млн грн за згорілий будинок

Дата публікації
Страхова не віддає львів'янину 28 млн грн за згорілий будинок

Львів’янин воює зі страховиками

Страховики звинувачують клієнта у брехні. Експерти називають це однією з їхніх шахрайських схем.

Львів'янин вже п'ять років веде війну зі страховою за 28 млн грн, йдеться у сюжеті ТСН.19:30.

2008-го року згорів його заміський будинок. Але страхова відмовилася віддати 5 млн грн – саме стільки він коштував. Потерпілий нарахував пеню. А компанія заявила, що він обдурив її, коли купував поліс.

"В будинок було залито пожежниками близько 90 тонн води. І наступні два місяці була мінусова температура, 15-20 градусів Цельсія. Розперло фундамент, всі несучі конструкції порушено в ньому. Я очікував, що поступлять якісь кошти від страхової компанії, щоб відремонтувати дах. Страхова вважає, що договір, укладений нею зі мною, є нікчемним", - нарікає потерпілий Андрій Хомяк.

Останній аргумент страховиків: клієнт обдурив їх, бо, купуючи поліс, не вказав, що банк начебто вже почав відбирати кредитний будинок.

"Об'єкт, який був застрахований, знаходився у стягненні на користь третьої особи. Він уже перебував в реалізації майна виконавчою службою Львівської області, він не міг бути застрахований ні за яких обставин. Страхувальник не надав цих відомостей", - заявив представник страхової компанії Сергій Піскун.

Львів'янин 5 років веде війну за 28 мільйонів гривень

Львів'янин 5 років веде війну за 28 мільйонів гривень

Проте львів'янин вважає, що правда на його боці, оскільки банк сам запропонував поліс у цій страховій компанії.

Фінансові експерти називають ануляцію договору через нібито помилки найпопулярнішою відмовкою страхових фірм, але не єдиною.

"Ось це таке банальне дитяче шахрайство, я інакше це назвати не можу, на страховому ринку України, на жаль, майже що норма. Страхові компанії самі зізналися: так, ми як фінансові установи повинні бути прибутковими", - зауважила Олена Морозова.

Захисники споживачів бажають перемоги власникові будинку та кажуть, що вона може стати переломною у боротьбі фізичних осіб з юридичними. Але допомагати йому взялися тільки тому, що пан Андрій мав на руках усі документи спілкування зі страховою: вимоги виплат та відмови з обґрунтуваннями.

В Держспоживінспекції наполягають, що тільки з папірцями ти людина, і радять ніколи не вірити телефонним обіцянкам клерків і переводити спілкування у "паперову площину".

От тільки простим смертним, навіть юридично грамотним, відсудити свої гроші все одно важко. Принаймні, тому що це дорого. Так, Андрій витратив вже близько $ 50 тис. на юридичні послуги.

Нагадаємо, страховики заробляють на українцях мільйони у паспортних столах. Страхові компанії підозрюють у змові з чиновниками міграційної служби.

Кореспондент ТСН Станіслав Фещенко.

Наступна публікація