Британські піарники редагували Вікіпедію в інтересах клієнтів

Британські піарники редагували Вікіпедію в інтересах клієнтів

Піарники змінили понад 100 статей, видаливши негативну інформацію про клієнтів

Піарники протягом року відредагували понад 100 статей на користь своїх клієнтів.

Британське PR-агентство Bell Pottinger Group зазналося, що редагувало деякі статті в онлайн-енциклопедії Вікіпедія в інтересах своїх клієнтів.

За даними британських ЗМІ, співробітники агентства, використовуючи різні акаунти, додавали позитивні коментарі і видаляли негативні факти у статтях, що мають відношення до клієнтів компанії.

Усього за останній рік піарники виправили в інтернет-енциклопедії понад 100 статей.

Однак,вони наголосили, що не вважають свої дії незаконними. За словами голови цифрового відділу компанії Джеймса Томлінсона, співробітники не додавали у статті недостовірну інформацію і не намагалися створити хибне позитивне враження про продукт.

"Якби нас попросили написати про наших клієнтів те, що є неправдою, ми б нізащо не погодилися, вказавши на суворі правила Вікіпедії", - додав Томлінсон.

Водночас, співзасновник Вікіпедії Джиммі Уельс назвав офіційну відповідь представника компанії Bell Pottinger Group етичної сліпотою.

"Компанія здійснила смертний гріх для PR-агентства і лобістської компанії. Своїми діями вони зашкодили репутації клієнтів, причому не принісши їм ніякої вигоди", - зазначив Уельс.

На даний момент усі акаунти, якими користувалися співробітники лобістської компанії, заблоковані.

Читайте також:

YouTube ввів жорсткий контроль за контентом на сайті

Аналітики напророкували соціальним мережам швидку смерть

Цукерберг вперше визнав Google+ загрозою для Facebook

Facebook посилить захист приватності користувачів

Повʼязані теми:

Наступна публікація