Піарники протягом року відредагували понад 100 статей на користь своїх клієнтів.
Британське PR-агентство Bell Pottinger Group зазналося, що редагувало деякі статті в онлайн-енциклопедії Вікіпедія в інтересах своїх клієнтів.
За даними британських ЗМІ, співробітники агентства, використовуючи різні акаунти, додавали позитивні коментарі і видаляли негативні факти у статтях, що мають відношення до клієнтів компанії.
Усього за останній рік піарники виправили в інтернет-енциклопедії понад 100 статей.
Однак,вони наголосили, що не вважають свої дії незаконними. За словами голови цифрового відділу компанії Джеймса Томлінсона, співробітники не додавали у статті недостовірну інформацію і не намагалися створити хибне позитивне враження про продукт.
"Якби нас попросили написати про наших клієнтів те, що є неправдою, ми б нізащо не погодилися, вказавши на суворі правила Вікіпедії", - додав Томлінсон.
Водночас, співзасновник Вікіпедії Джиммі Уельс назвав офіційну відповідь представника компанії Bell Pottinger Group етичної сліпотою.
"Компанія здійснила смертний гріх для PR-агентства і лобістської компанії. Своїми діями вони зашкодили репутації клієнтів, причому не принісши їм ніякої вигоди", - зазначив Уельс.
На даний момент усі акаунти, якими користувалися співробітники лобістської компанії, заблоковані.
YouTube ввів жорсткий контроль за контентом на сайті
Аналітики напророкували соціальним мережам швидку смерть