Останні

Популярні

Коментують

Більше новин
Дві школярки з Індії знайшли в космосі невідомий астероїд

Індійські школярки виявили у космосі астероїд, що перетнеться з нашою планетою.

Про це повідомляється в сюжеті ТСН.19:30.

Відео Індійські школярки виявили у космосі астероїд, що перетнеться із Землею

Космічне відкриття - індійські школярки виявили у космосі астероїд, що перетнеться з нашою планетою. Двоє 14-річних учениць приватної школи дослідили знімки, зроблені телескопом Гавайського університету. І на них помітили новий космічний об'єкт. Нині астероїд перебуває неподалік Марса, утім, його орбіта перетнеться з земною - станеться це приблизно за мільйон років. Відкриття дівчат вже підтвердили у Гавайському університеті, утім, імені астероїд не отримає, поки НАСА офіційно не підтвердить його орбіту.

Індійські школярки виявили у космосі астероїд, що перетнеться із Землею

Нині астероїд перебуває неподалік Марса, утім, його орбіта перетнеться з земною - станеться це приблизно за мільйон років. Відкриття дівчат уже підтвердили у гавайському університеті - утім, імені астероїд не отримає - поки НАСА офіційно не підтвердить його орбіту.

Одна з юних дослідниць уже поділилася своїми планами з журналістами - каже, хоче бути космонавткою, коли виросте.