Після "чорної п'ятниці" на США чекає "кіберпонеділок"

Дата публікації
Перегляди
1709
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Після "чорної п'ятниці" на США чекає "кіберпонеділок"

У США день онлайнових розпродажів / Фото: Архів

Саме на нього припадає пік купівель в інтернеті. Очікують, що одноденний обсяг онлайнових купівель у США встановить черговий рекорд.

Перший робочий день після святкових вихідних на честь Дня Подяки та "чорної п'ятниці", яка дає старт сезону розпродажів у США, американці називають кіберпонеділок, оскільки саме на нього припадає пік купівель в інтернеті.

Аналітики ринку очікують, що одноденний обсяг онлайнових купівель у США встановить черговий рекорд на рівні 1,2 мільярда доларів. Торік у цей день покупці витратили на товари інтернет-магазинів більше 1 мільярда доларів, тільки на сайті Amazon щосекунди укладалися 158 угод.

Цього року в асортименті продавців - близько 14 мільйонів найменувань товарів, знижки на деякі сягають 50%. Мережеві рітейлери анонсують "найгарячіші" позиції - від іграшок до розбірних котеджів. Найбільші знижки - на ювелірні прикраси, які сягають 70%, за винятком дизайнерських виробів з діамантами, де скидають лише 30%, і верхній одяг - його можна купити за 40% початкової ціни.

"Кіберпонеділок" отримав своє ім'я в 2005 році. Галузева група Національної федерації роздрібної торгівлі США (NRF) ввела словосполучення "Cyber ​​Monday", щоб позначити початок сезону знижок в онлайн-шопінгу. Ідея полягала в тому, щоб після святкових вихідних люди прийшли на роботу і продовжували робити різдвяні покупки з офісів.

Досі "кіберпонеділок" не так вже сильно вирізнявся серед звичайних днів, але цього року майже 90% онлайн-продавців провели активну рекламну кампанію для тих, хто не схотів стояти в багатогодинних чергах у реалі.

Читайте також:

Періс Хілтон розпочала різдвяний шопінг з "Феррарі" за 300 тис. дол

Шопінг в чорну п'ятницю закінчився бійками і арештами

На розпродажі в США покупців потруїли газом

У США стартував мега-розпродаж

У США стартував мега-розпродаж
Наступна публікація