Mastercard оновлює футбольні майданчики в містах України Партнерський Матеріал

Mastercard оновлює футбольні майданчики в містах України

Безцінні футбольні історії починаються на майданчиках біля дому. Тепер – на новеньких і спеціально обладнаних.

До проведення у Києві фіналу UEFA Champions League, компанія Mastercard започаткувала Всеукраїнську соціальну ініціативу "Передай пас". У рамках проекту проходить відновлення футбольних майданчиків у 12 містах України. Першим став майданчик у Києві за адресою бульвар Лесі України, 24. Його офіційно відкрили представники Mastercard та КМДА, а також амбасадор проекту, легендарний футболіст і голкіпер Олександр Шовковський.

Станом на середину липня оновлені майданчики відкрилися у 7 містах України: Броварах, Дніпрі, Запоріжжі, Рівному, Харкові, Черкасах і Чернігові. На черзі Житомир, Львів, Одеса та Чернівці. Майданчики обладнані відповідно до всіх міжнародних вимог для гри у міні-футбол. У ході ремонтних робіт на них замінили фундамент, поклали мультифункціональне покриття, встановили нові огорожі та спортивне обладнання.

Таку ініціативу Mastercard започаткував, провівши всеукраїнське дослідження, і дізнавшись наскільки футбол важливий для українців. Так, майже 50 % опитаних вважають, що футбол об’єднує друзів та допомагає зустрічатися із новими людьми. Більше 40 % вважають цю гру чудовим способом зняти стрес, а ще 17 % захоплюються нею із дитинства. Компанія розраховує, що ініціатива об’єднає українців та допоможе самореалізуватись перспективним молодим футболістам.

"Футбол це велика сила, що об’єднує та надихає на нові старти. Любов українців до цієї гри надихнула Mastercard дати початок масштабним важливим змінам на краще. Згідно з нашими дослідженнями, кожен другий українець вбачає у створенні спортивної інфраструктури шлях до популяризації футболу. А 84% опитаних вважають, що це позитивно вплине на громаду. Так народилася ідея започаткувати відновлення футбольних майданчиків у різних містах України. І ми разом з партнерами вже створюємо умови, щоб у якомога більшої кількості людей була можливість грати і насолоджуватися грою", — зазначила Віра Платонова, генеральний директор Mastercard в Україні.

Наступна публікація