Телеканал "1+1" став лідером за всіма комерційними аудиторіями 2016 року

Телеканал "1+1" став лідером за всіма комерційними аудиторіями 2016 року

Фото: прес-служба каналу "1+1"

Серед глядачів 18-54 років канал є "номером один" уже четвертий рік поспіль.

Телеканал "1+1" продовжує впевнено нарощувати показники телеперегляду, лідируючи за результатами 2016 року за ключовими цільовими аудиторіями.

Про це повідомляє прес-служба каналу.

Так, канал четвертий рік поспіль закріплює першу позицію за аудиторією 18-54 (Україна) із середньорічною часткою каналу 11,6%. Крім того, "1+1" вийшов на першу сходинку за двома іншими основними цільовими аудиторіями. 

Зокрема, канал продовжив нарощувати частку серед глядачів 18-54 (міста 50К+) та очолив ТОП за цією аудиторією.  Порівняно з 2015 роком "1+1" показав найбільший серед усіх каналів абсолютний приріст за цією аудиторією –  частка  за цільовою зросла на 0,5 п.п. та склала 10,0%.

Фото: прес-служба каналу "1+1"

Також  телеканал "1+1" з часткою 11,0% вийшов на першу сходинку за широкою глядацькою аудиторією – 4+ (вся Україна). 

Таким чином телеканал "1+1" став лідером 2016 року за трьома основними цільовими аудиторіями.

Фото: прес-служба каналу "1+1"

"Для нас було вкрай важливо зберегти лідерство телеперегляду за комерційною аудиторією. Це стало можливим завдяки розвитку власного виробництва, і ми раді, що наша стратегія виправдалася. Традиційно, наші новинні блоки ТСН є лідерами серед українських інформаційних програм, серіали власного виробництва також продовжують впевнено закріплювати перші позиції, а лінійка документальних проектів каналу "1+1" знайшла широкий відгук не тільки у глядачів, а й у професійного співтовариства. Цього року проекти каналу "1+1" були відзначені рекордною кількістю статуеток телевізійної премії "Телетріумф", — зазначив Олександр Ткаченко, генеральний директор "1+1 media".

"У новому році ми плануємо утримати лідерські позиції завдяки посиленню нашої серіальної лінійки, розвитку розважальних проектів та активній роботі над інформаційними програмами каналу "1+1"", — додав він.

Відзначимо, що, незважаючи на першість телеканалу "1+1" за річними результатами телеперегляду, наразі питання щодо продовження ліцензії на аналогове мовлення каналу "1+1" досі залишається невирішеним.

Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані надані телеканалом 1+1. Показники розраховані для цільових аудиторій: 4+ (Україна), 18-54 (Україна) та 18-54 (міста 50К+). Детальніше щодо показників та визначень цільових аудиторій у глосарії ІТК.

Повʼязані теми:

Наступна публікація