Названі основні правила зміни мастила в двигуні

Названі основні правила зміни мастила в двигуні

Дата публікації
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Названі основні правила зміни мастила в двигуні

До переліку ввійшло шість рекомендацій.

Водіям назвали декілька простих правил щодо заміни мастила в двигуні автомобіля.

Про це йдеться в Ukr.Media.

Одним із правил щодо заміни мастила є промивка. Вона не потрібна в разі, якщо ви - перший і єдиний власник свого автомобіля, якщо ви завжди змінювали моторне мастило згідно з регламентом (або навіть частіше) та коли ви впевнені, що завжди заливали якісне мастило.

Коли промивка бажана:

  • йдеться про придбаний у когось автомобіль з непрозорою сервісною історією. Ви, мабуть, неодноразово бачили двигуни, у яких залишки з верхньої частини можна вигрібати лопатою. Для цього бажано заглянути з ліхтариком в мастило-заливну горловину, причому в бік: спритні продавці можуть протерти ганчіркою видимі ділянки деталей.

Промивка дизельним пальним:

  •  на численних форумах пропонують промивку двигунів дизельним паливом, причому як чистим, так і розведеним наполовину з моторним мастилом. Не треба застосовувати непрофільні продукти при обслуговуванні сучасної техніки. Солярна лазня може бути дуже шкідлива для сальників та інших гумових ущільнень.

Магнітна пробка та магніти на фільтр:

  •  встановлення пробки мастило-зливних отворів з магнітами підтвердить виявлений під час наступної заміни мастила "їжачок" із залізовмісних частинок. Недарма в коробках передач такі магніти передбачають практично всі виробники. Деякі ліплять магніти на корпус мастильного фільтра, але така дія є зайвою.

Чистота:

  •  аби видалити максимум відпрацьованого мастила, можна відвернути фільтр і зачепити мотор стартером. Трохи мастила вийде з магістралі. Якщо нове мастило куплено з невеликим запасом, а мотор зовсім не витрачає його, то перед загортанням зливної пробки можна налити в горловину пів літра свіжого мастила і почекати, поки воно зіллється. Це допоможе видалити більший обсяг старого мастила.

Періодичність:

  • фахівці рекомендують замінювати мастило не рідше ніж у 7,5 тис км, тобто у два рази частіше, ніж рекомендують більшість автовиробників. У цьому разі, незалежно від умов експлуатації (місто або село), ви гарантовано уникнете прискореного зносу деталей двигуна. При цьому, якщо власники нових куплених автомобілів можуть дотримуватися цього правила з першого дня, то власникам секонд-хенду спочатку потрібно провести промивні операції, а потім дотримуватися таких же рекомендацій.

Раніше водіям розповіли, чим загрожує мала кількість мастила в двигуні.

Наступна публікація