Вже третій член відомої сім'ї починає заробляти рекламою.
10-річний хлопець став обличчям рекламної кампанії весна-літо, з'явившись на плакатах в класичних речах Burberry в характерну клітинку.
Партнерами Ромео у фотосесії стали професійні моделі. На тлі холодних і байдужих хлопця з дівчиною Ромео хуліганив і веселився.
Зйомкою займався відомий фешн-фотограф Маріо Тестіно, який досить давно співпрацює з Burberry.
Як повідомляється, крім суми контракту, Ромео отримав суму 100 тис. фунтів на придбання речей даного бренду, крім того всі діти Бекхемів можуть безкоштовно отоваритися в магазинах модного дому.
"Ромео завжди був маленькою іконою стилю. Він був непохитний, він хотів взяти участь у кампанії і вмовляв батьків дозволити йому зробити це", - повідомило джерело видання Daily Record.