Об'єднавшись, компанії дадуть клієнтам збалансоване рекламне рішення, а ринку – можливість зростати
Група компаній "1+1" та медіа-холдинг "Медіа Група Україна" створять об'єднаний сейлс-хаус "Студія Медіа Альянс".
Дозвіл на створення спільного сейлс-хауса напередодні дав Антимонопольний Комітет України.
Сейлс-хаус "Студія Медіа Альянс" матиме ексклюзивні права на продаж рекламного часу на телеканалах, які входять у медіа-холдинг "Медіа Група України" та Групи компаній "1+1". Всі учасники ринку можуть скористатися інструментом RedButton (redbutton.pluses.com.ua), щоб оцінити ефективність рекламної пропозиції нового сейлс-хауса.
"Ми прийняли рішення об'єднати наші зусилля і можливості, щоб посилити позиції кожної зі сторін і вплинути на зростання рекламного ринку. Я переконаний, що спільно з медіа-холдингом "Медіа Група Україна", ми зможемо запропонувати максимально ефективні рішення для рекламодавців", - коментує об'єднання генеральний директор Групи компаній 1+1 Олександр Ткаченко.
У свою чергу генеральний директор медіа-холдингу "Медіа Група Україна" Федір Огарков зазначив, що "об'єднання з сильним гравцем в єдиний сейлс-хаус "Студія Медіа Альянс" - це перехід на більш високий рівень бізнесу. У сьогоднішніх реаліях конкурентного ринку, об'єднавшись, ми маємо можливість допомогти ринку зростати, а клієнтам - дати збалансоване рекламне рішення".
Комерційний директор Групи компаній 1+1 Дмитро Лисицький заявив про першу акцію сейл-хаусу. "Ми хочемо, щоб "Студія Медіа Альянс" стала прикладом клієнтоорієнтованості для нашого рекламного ринку. І вже зараз ми хочемо заявити про першу акцію - перші 20 клієнтів "Студії Медіа Альянсу" отримають спеціальну базову ціну - 1600 грн за пункт рейтингу", - зазначив Лисицький.
Довідка. Група компаній 1+1 - один з найбільших медіа холдингів в Україні. Група об'єднує 5 телеканалів - 1+1, 2+2, ТЕТ, 1+1 International та ряд інших медіа активів.
ТОВ "Медіа Група Україна" - медіахолдинг, який об'єднує національний телеканал "Україна", спортивні канали "Футбол" і "Футбол +", регіональний канал "Донбас", сейлз-хаус "Медіапартнерство", Інтернет-холдинг "Діджитал Венчерз", продакшн-компанію "Теле Про".