Один оператор уже усунув порушення.
Три найбільші українські мобільні оператори – "Київстар", "МТС Україна" та Lifecell – надавали своїм абонентам неточну інформацію щодо тарифів на голосовий зв'язок.
Про це йдеться в річному звіті Антимонопольного комітету України, пише "Еспресо.TV".
Зокрема, оператори зазвичай вказують, що секунда голосової послуги коштує Х грн. Додатково повідомляють про принципи тарифікації дзвінків.
"Наприклад, "Київстар" зазначає, що тарифікація дзвінків посекундна. Потім додає, що тарифікація дзвінків здійснюється в першу секунду кожної хвилини розмови в розмірі зазначеної в вартість хвилини. А секунди з 2-ї по 60-ту не тарифікуються", - уточнюють в АМКУ.
Lifecell також вказує, що тарифікація є посекундною. Потім додає, що тарифікація здійснюється в першу секунду кожної хвилини розмови. А решта 59 секунд надаються в рахунок вартості першої секунди.
"МТС Україна" вказує, що тарифікація здійснюється в першу секунду кожної хвилини. При цьому, оператор не вказує, що тарифікація є посекундною.
АМКУ передав МТС рекомендації про те, щоб оператор не вводив в оману абонентів. Оператор уже усунув порушення. А щодо "Київстару" та Lifecell слідство триває.