З завтрашнього дня в Україні виростуть соцстандарти

Мінімальна зарплата і пенсія збільшаться на 16 і 12 грн відповідно.

В Україні з 1 жовтня передбачено підвищення соціальних стандартів

В Україні з 1 жовтня передбачено підвищення соціальних стандартів / © Сегодня

В Україні з 1 жовтня передбачено підвищення соціальних стандартів.

Так, згідно із законом про державний бюджет на 2012 рік, прожитковий мінімум підвищиться до 1060 грн, а мінімальна зарплата складе 1118 грн. Пенсіонери з завтрашнього дня отримуватимуть мінімальну пенсію в розмірі 856 грн, передає Уніан.

Таким чином, мінімальна зарплата і пенсія, порівняно з нинішніми стандартами, збільшаться на 16 і 12 грн. відповідно.

Для дітей до 6 років прожитковий мінімум встановлений на рівні 930 грн., для дітей від 6 до 18 - 1161 грн.

Нове підвищення соцстандартів заплановано на 1 грудня. Таким чином, мінімальна зарплата підвищиться ще на 16 грн., а прожиточнй мінімум на 35 грн.

Пов’язані теми

Коментарі
Сортувати:

Наступна публікація

Я дозволяю TSN.UA використовувати файли cookie