Останні

Популярні

Коментують

Вчені NASA вчаться вирощувати редис на Місяці

Вчені виявили, що ця рослина потребує мало води, що створює більше шансів для вирощування на Місяці.

Дослідники з Лабораторії реактивного руху NASA проводять експеримент, у якому намагаються виростити редис у ґрунті без поживних речовин або з їх низьким вмістом. Це потрібно для того, щоб у майбутньому вирощувати рослини на Місяці чи Марсі.

Про це пише New York Post.

Пандемія коронавірусу поставила під загрозу роботу Лабораторії реактивного руху NASA, але нещодавно дослідники почали проводити домашні експерименти, щоб отримати уявлення про те, як редька може рости в ґрунті з Місяця.

Ми намагаємося показати, що астронавти можуть використовувати садівництво для вирощування власної їжі на Місяці. Ми хочемо зробити один маленький крок в цьому напрямку, щоб показати, що місячний грунт містить речовини, які можуть стати поживними речовинами для рослин. Зокрема, це отримання правильних хімічних елементів, що дозволяють рослинам виробляти хлорофіл і вирощувати клітинні стінки.
вчений НАСА Макс Колеман

Один з ключів до вдосконалення вирощування рослин на місячному ґрунті - точно визначити, скільки води потрібно. Під час тестування редьки в різних умовах вологості ґрунту, дослідники виявили, що ці рослини ліпше реагують на низьку вологість ґрунту. Вони проростали набагато швидше у ґрунті, який містив мало води, на відміну від того, де насіння було залите водою.

За словами вчених, той факт, що редис краще реагує ґрунт із меншою кількістю води, неймовірно випадковий, і це означає, що вирощування культур на місячному ґрунті може бути простим.

Нагадаємо, за геологічними спостереженнями за поверхнею Плутона, вчені виявили, що Плутон раніше був теплим, завдяки чому на поверхні існував рідкий океан.