Facebook показує пости користувача лише 16% його френдів

Facebook показує пости користувача лише 16% його френдів

Середньостатистичний пост на Facebook бачать всього 16% друзів / Фото: hvylya.org

Соцмережа за власним алгоритмом обирає, який контент потрібен користувачам.

У соціальні мережі Facebook середньостатистичний пост користувача бачать лише 16% друзів.

В адміністрації Facebook пояснюють таку видачу контенту тим, що існують частинки контенту, який є популярним, і навпаки.

Тому соцмережа намагається сама фільтрувати нецікавий контент, просто не показуючи його користувачам.

Facebook за власними алгоритмом фільтрує увесь контент друзів і видає лише ті пости, на сторінки авторів яких частіше заходить користувачів.

Читайте: Facebook ввів Timeline для сторінок компаній і брендів

Таке правило у соцмережі було введено ще у вересні 2011 року, коли Facebook зробив велике оновлення стрічки новин.

Окрім цього, як відомо, верхня частина стрічки з того часу формується у своєрідні "популярні новини" та "останні новини".

Однак, навіть, якщо обрати опцію "останні новини", теж видаються не всі результати від "лайкнутих" користувачем сторінок та підписок на оновлення серед френдів.

Однак, щоб отримувати максимально оновлень від цікавих сторінок брендів та друзів, потрібно зайти на кожну з цих сторінок та вручну виставити опцію "отримувати всі оновлення".

Повʼязані теми:

Наступна публікація