Нові зміни налаштувань приватності дозволять соцмережі заробити, а користувачам - "дістати" сторонніх людей.
Соціальна мережа Facebook анонсує зміни в налаштуваннях приватності.
Тепер користувачі зможуть надсилати повідомлення стороннім людям, а не тільки своїм віртуальним друзям. Щоправда, кожне таке послання обійдеться в один долар.
Зараз робота з особистими повідомленнями розділена на дві вкладки: "Вхідні" і "Інше". У перший розділ система поміщає листи від друзів і їх друзів (при помірній фільтрації).
У другий розділ поміщається спам і повідомлення від сторонніх осіб, причому Facebook не видає сповіщення про вхідний лист. Якщо користувач хотів написати комусь, але не бажав додаватися до цієї людини в друзі, йому доводилося чекати відповіді дуже довго.
Однак тепер Facebook вирішив змінити цю ситуацію і відкрив тестування нової послуги. Тепер користувачі зможуть писати незнайомим людям повідомлення, які потраплять в папку "Вхідні", навіть якщо в одержувача активована сувора фільтрація.
Правда, для цього відправнику доведеться заплатити долар. Крім того, за тиждень можна відправити не більше одного платного повідомлення.
Ця послуга має збільшити прибутки соцмережі. Facebook впевнений, що проплачене порушення конфіденційності не має доставити користувачам незручностей.
"Дослідники зазначили, що введення фінансових витрат для відправника - це найбільш ефективний спосіб запобігти відправці небажаних повідомлень і полегшити доставку повідомлень, які є актуальними і корисними", - пише компанія в блозі.
Зараз відправка проплачених повідомлень в Facebook перебуває в стадії тестування. Послугою можуть скористатися лише деякі жителі США. Слід зазначити, що соцмережі доводиться бути вкрай обережною у питаннях приватності, щоб не втратити користувачів.
У зв'язку зі спробами монетизації імідж Facebook в очах користувачів виявився дещо зіпсованим. Деякі навіть вирішили відмовитися від цієї соцмережі і почати користуватися, наприклад, Google+.
Нещодавно сервіс Instagram, що належить Facebook, змінив угоду користувача. У ньому з'явилися пункти, що дозволяють використовувати фотографії користувачів в рекламних цілях, причому без їх відома.
Незважаючи на твердження компанії про те, що її слова неправильно зрозуміли, справа набула розголосу. Почалася "масова втеча" користувачів з Instagram. Це стало болючим ударом для Facebook, тим більше, що тепер вбудовані фотофильтри є і в мобільних додатках Twitter, Flickr і ВКонтакте.