Учені викрили невідому раніше причину чоловічої імпотенції

Останні

Популярні

Коментують

Більше новин

Імпотенція частково має генетичне підґрунтя.

Американські дослідники виявили ген у людській ДНК, що підвищує ризик імпотенції у чоловіків.

Дослідження опублікували в Proceedings of the National Academy of Sciences.

Так, ген SIM1 вдалося виявити під час ретельного аналізу медичних даних понад 36 тисяч каліфорнійців.

Дослідивши результати генетичного тестування учасників експерименту, вчені з'ясували, що чоловіків, які страждають від різних проявів еректильної дисфункції, об'єднували подібні мутації в окремих ділянках ДНК.

Таким чином фахівці довели, що імпотенція частково має генетичне підґрунтя, що допоможе в майбутньому створювати більш ефективні засоби для боротьби з цією недугою.

Раніше вчені розробили нагрівальний імплантат для пеніса, щоб позбавити чоловіків імпотенції. Пристрій виконано з застосуванням нітінола — залізного сплаву нікелю і титану.

ВідеоРобот-жінка Саманта відтепер може відмовляти партнеру у сексі

Днями робот для сексу Саманта отримала апгрейд - тепер робот-жінка може відмовляти партнерові в сексі, якщо їй стане нудно чи вона відчує в діях партнера неповагу. Винахідник секс-іграшки розповів – на тілі робота знаходяться спеціальні датчики, які активно аналізують рухи. Тож Саманта зможе визначити, наскільки агресивним є поведінка того чи іншого партнера.

Робот-жінка Саманта відтепер може відмовляти партнеру у сексі