Учені знайшли в метеориті докази позаземного походження життя на Землі
Associated Press
  • Кількість коментарів 4
  • Кількість переглядів 21380

Ця знахідка стала неймовірною у світі науки.

Науковці з Гарварда (США), PLEX Corporation і Bruker Scientific знайшли білок всередині метеориту, під назвою Acfer 086, який виявили в Алжирі ще 1990 року. Про свою знахідку вони розповіли на arXiv.

У попередніх дослідженнях вчені знаходили органічні матеріали, цукри та деякі інші молекули, які вважалися попередниками амінокислот як у метеоритах, так і в кометах, а тепер вони натрапили на гемолітин всередині алжирського метеориту.

Зазначається, що раніше у позаземних об'єктах ніколи не знаходили білків.

Дослідники знайшли білок гемолітину, він був невеликий і складався здебільшого з гліцину та амінокислот. Він також мав на своїх кінцях атоми кисню, літію та заліза з унікальним розташуванням. Ці атоми на кінчиках білка утворюють тип оксиду заліза, який, як відомо, поглинає фотони світла і розщеплює воду на водень і кисень.

Саме такі молекули могли використовуватися першими живими організмами як джерело енергії.

Протеїни вважаються важливими елементами для розвитку живих істот, і ця знахідка на метеориті підказує, що життя чи щось дуже близьке до нього могло прийти на Землю з інших місць у космосі.

Нагадаємо, 2 березня повідомлялося, що китайський місяцехід проїхав 400 метрів супутником Землі і передав світлини, що вражають. Ровер допоміг вченим розкрити таємниці, поховані глибоко під поверхнею на зворотній стороні Місяця, збагативши розуміння людини про геологічну еволюцію на планеті.

Відео На північному сході Китаю науковці шукають уламки метеорита

Метеорит на кілька секунд освітив небо вночі. Цей спалах зафіксували камери спостереження. Свідки з різних регіонів розповідають про космічний об'єкт по-різному. Хтось бачив біле світло, хтось червоне. Науковці ж тепер мандрують від одного селища до іншого.

На північному сході Китаю науковці шукають уламки метеорита