Американські лінгвісти назвали головне слово минулого року
В рейтингу найпопулярніших слів, що вживалися в 2012 році, перемогу отримав "хештег", який позначається знаком #. До такого висновку прийшли фахівці американські діалектологи.
У 2012 році хештег "стал поширеним явищем у онлайн-бесідах", говорить голова Комітету нових слів в ADS Бен Циммер.
"У спільноті користувачів Twitter і в інших соціальних сферах хештеги створювали тренди, поширюючи короткі вірусні повідомлення на різні теми - від політики до поп-культури", - додав Бен Циммер.
Хештегом називають слово, яке служить для об'єднання окремих повідомлень по темі або типу.
Спочатку хештеги застосовувалися у твітах - коротких повідомленнях в мікроблогах Twitter, проте звідти вони швидко перекочували в інші популярні соціальні мережі: наприклад, в Facebook. Зараз хештеги використовуються вже і в повсякденній мові.
Слово року визначається голосуванням, в якому беруть участь члени ADS - лінгвісти, філологи, лексикографы, етимологи, історики, письменники, редактори та інші фахівці в області мови.
За регламентом, на роль "слова року" можуть претендувати слова та вирази, які зіграли важливу роль у житті американського товариства за останні 12 місяців.