Британці представили чотиривимірну рекламу, яка нападає на глядача
Показ 4D-реклами пройшов напередодні ввечері на одній з головних торгових вулиць Лондона. Рекламним простором послужив фасад лондонського магазину компанії Ralph Lauren.
Світова прем'єра реклами в форматі 4D пройшла в Лондоні / © youtube
У Лондоні вперше в світі показана чотиривимірну рекламу. Голограму, спроектовану на будівлю, можна було не тільки побачити, але і понюхати. Відчути себе персонажем фантастичного дійства запропонувала компанія Ralph Lauren, що виробляє дорогий одяг.
Показ 4D-реклами пройшов напередодні ввечері на одній з головних торгових вулиць Лондона - Бонд-стріт. Рекламним простором послужив фасад головного лондонського магазину Ralph Lauren. Протягом 10 хвилин на стіні будівлі демонструвався голографічний ролик. Рекламні персонажі немов вистрибували на глядача з розтяжок і стендів, змушуючи людей пригинатися - до того все здається реальним.
Знаменитий гравець у поло, що став фірмовим значком марки, буквально вистрибнув на глядачів. Коли відбитий ключкою м'яч розбив голографічну картинку і на глядачів полетіли голографічні осколки, люди так повірили в реальність того, що відбувається, що почали пригинатися.
Рух автомобілів на Бонд-стріт було паралізовано. Однією з цілей авторів реклами було зробити враження того, що моделі, які демонстрували одяг, ковзають прямо по повітрю над головою перехожих. Як тільки дівчата входили на тривимірний подіум, в повітрі з'являвся запах парфумів. Саме це, за задумом творців реклами, стало четвертим виміром.
Світова прем'єра реклами в форматі 4D пройшла в Лондоні, слідом за цим той самий ролик був показаний в Нью-Йорку, на будівлі американського магазину Ralph Lauren.
Читайте також:
"Відчайдушна домогосподарка" Марсія Кросс рекламує картоплю