Нідерландська авіакомпанія створює біопаливо на основі соняшникової олії для смаження та традиційного гасу, що допоможе скоротити обсяг викидів вуглецю у атмосферу.
Нідерландська авіакомпанія KLM збирається використовувати перероблений кулінарний жир у якості палива. Зокрема, перевізник з вересня планує організувати 200 рейсів з Парижа до Амстердаму і назад, заправляючи літаки "біокеросіном", до складу якого входять 50% соняшникової олії для смаження і 50% традиційного гасу.
До такого кроку KLM підштовхнула постанова Євросоюзу про те, що всі авіалінії до 2012 року на рейсах до Європи повинні будуть скоротити обсяг викидів вуглецю на 3%.
Керуючий директор компанії Каміль Ерлінгс заявив, що матеріали для палива були зібрані з різноманітних готелей, ресторанів і фабрик, а потім передані на переробку до США.
Для того, щоб лайнери на соняшниковій олії піднялися у повітря, KLM належить отримати спеціальний дозвіл. Авіапарк, за запевненнями керівництва компанії, не зазнає технологічних змін.
Зазначимо, що голландський авіаперевізник почав дослідження, пов'язані з біопаливом, кілька років тому. Так, в 2009 році відбувся експеримент: Boeing-747 заправили сумішшю біопалива і звичайного авіаційного гасу, на ньому працював один з чотирьох двигунів. На борту літака перебувало 40 осіб, включаючи міністра економіки Нідерландів. 90-хвилинний політ пройшов успішно.
У Ле Бурже презентували революційний літальний апарат без крил
Статистика довела, що "ангели-охоронці" рятують людей від катастроф
Airbus показав "літак майбутнього" - з повністю прозорим корпусом