Apple отримала нагороду, як найбільш нав'язливіша реклама в американських фільмах у 2010 році.
Найнав'язливішою прихованою рекламою (product plасement) в американських фільмах у 2010 році опинилася реклама фірми Apple. Саме цій компанії була вручена щорічна премія Brandcameo Product Placement Awards в категорії "Найбільша кількість product plасement" (Overall Product Placement).
За підрахунками Brandcameo, реклама Apple з'явилася в десяти з 33 фільмів (30 відсотків), які очолювали рейтинг за зборами в США в 2010 році. На другому місці опинилися Nike, Chevrolet і Ford, які розмістили рекламу у 24 відсотках фільмів. На третьому місці розташувалися Sony, Dell, Land Rover і Glock з показником в 15 відсотків.
Реклама Apple з'явилася в 112 фільмах з 334, які піднімалися на перше місце в рейтингу зі зборів з 2001 по 2010 рік. За цим показником виробника iPhone обігнав Ford (144 з 334 фільмів). На третьому місці в рейтингу опинилася Coca-Cola (96 з 334).
За загальною кількістю product plасement в 2010 році нагорода Brandcameo дісталася сиквелу "Залізної людини" з 64 випадків прихованої реклами. Для порівняння, у першій серії фільму, випущеної в 2008 році, аналогічної реклами було тільки 42.
Приз за найгіршу приховану рекламу отримав фільм "Уолл-Стріт. Гроші не сплять" (Wall Street: Money Never Sleeps). Режисер цього фільму Олівер Стоун після виходу фільму пояснював велику кількість прихованої реклами тим, що "нам потрібна була допомога".
Читайте також:
Стала відома дата презентації iPad 2