Перейти до змісту
Digital Pharma Day. Будьте на чолі digital-трансформації фармацевтичної індустрії

Digital Pharma Day. Будьте на чолі digital-трансформації фармацевтичної індустрії

Онлайн-конференція Digital Pharma Day відбудеться 22 жовтня.

Поведінка покупців щодня змінюється. Вони проводять все більше і більше часу в Мережі. Тепер перед походом в аптеку покупці все частіше заходять в Інтернет, щоб дізнатися більше про препарат, відгуки, його аналоги і вартість.

Як тепер фарм-компаніям привернути увагу до свого продукту? Як знайти свою аудиторію ще до появи у неї потреби в ліках? Як не упустити можливості, які відкриваються з використанням digital-технологій?

Дізнайтеся відповіді на всі ваші запитання 22 жовтня на онлайн-конференції Digital Pharma Day.

Ми зібрали понад 18 спікерів — кращих представників топові фармацевтичних компаній, таких як Фармак, Sanofi, Teva, Дарниця, Arterium, Аcino, Юрія-Фарм, GSK, Алкалоїд, Sperco, L'Oréal, Liki24, Tabletki, Агентство Медичного Маркетингу, Dr. Reddy's, Medical Data Management і багатьох інших.

Вас чекає понад 9 годин продуктивного навчання на реальних прикладах. Спікери в подробицях розкажуть про свої кращі результати, і як їх досягали, про свої успіхи і невдачі, про труднощі, з якими стикалися в просуванні ліків в Мережі.

Отримайте концентрат корисної інформації з кейсів, Лайфхак і фішок про те, як:

  • Адаптувати фармацевтичний бізнес під умови digital-прискорення;
  • Досягти клієнтоорієнтованого підходу онлайн;
  • Використовувати всі інструменти і можливості для фармацевтичної індустрії в мережі;
  • Перекласти комунікації і просування продуктів онлайн;
  • Бути стійким і при цьому йти в ногу з глобальними digital-змінами.

Після конференції ви зрозумієте основні принципи виходу онлайн і закріплення онлайн-позицій фармакологічних компаній, тонкощі використання digital-інструментів у загальній маркетинговій стратегії бренду, а також куди рухатися, щоб бути в тренді, але не бути поза законом.

Онлайн-конференція буде корисна всім, хто хоче покращити бізнес-показники своєї фармацевтичної компанії, використовуючи всі можливі канали просування.

  • Для інтернет-маркетологів зі сфери фарміндустрії.
  • Для власників, керівників і топ-менеджерів фармацевтичних компаній.
  • Для фахівців, які займаються онлайн-просуванням фарми.
  • Для фармацевтів, які хочуть розібратися в основах digital-маркетингу.

Навчіться ефективно використовувати всі digital-можливості просування фарми не виходячи з дому!

Зареєструватися

 

Залиште свій коментар

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин