Які місця столиці цієї осені лідирують за протяжність заторів і як з цим планує боротися міська влада.
Осінь – традиційний час найбільших заторів у столиці. Які місця Києва цього року лідирують за "проблемністю", визначили аналітики сервісу "Яндекс.Пробки" и "Комсомольська правда в Україні".
1. Центр
"У центрі міста рух ускладнено практично на всіх вулицях з ранку до вечора. Таким чином, центр Києва - це один великий "згусток" дорожніх проблем, і виділити тут якусь окрему ділянку важко", - каже аналітик сервісу Леонід Медніков.
Вузькі центральні вулички ще могли б якось пропускати потік машин, але хаотичне паркування на узбіччі та на тротуарах перетворюють центр в пекло для автомобілістів.
Що зроблять: міська влада планує наступного року побудовати 79 підземних паркінгів, з них 15 - в центрі.
2. Розв'язка на мосту Патона
На правому березі Дніпра на перетині набережної та бульвару Дружби народів почалося будівництво розв'язки. Через роботи вранці там збирається регулярний затор на мосту Патона у бік правого берега, в деякі дні він розтягується до двох кілометрів. Під час вечірнього затору (на 3,5 км) автомобілі скупчуються з іншого боку мосту, на під'їзді від бульвару Дружби народів.
Що зроблять: мучитися водіям доведеться ще півроку, поки не закінчать розв'язку. Поки розв'язка будується, об'їхати міст Патона можна через Дарницький міст, зробивши гак через проспект Науки.
3. Поштова площа
У жовтні Поштову площу за рахунок того, що прибрали трамвайні рейки, трохи розширили. Додали дві смуги для повороту з боку Гаванського моста на Боричів Тік і одну смугу для проїзду на набережну. Затори на площі стали менше, але все одно залишилися.
"Затори на Набережному шосе в бік Поштової площі (перед вузьким місцем) бувають не щодня, але часом розтягуються до 2,5 км", - зазначив Леонід Медніков.
Що зроблять: початок реконструкції Поштової площі заплановано одразу після Євро-2012.
4. Московський міст
Це традиційний головний біль для мешканців Троєщини та Райдужного масиву. Вранці міст "стоїть" у бік Петрівки, ввечері - в зворотному напрямку: від Московського проспекту до моста. У деякі дні (зазвичай через аварію на мосту) вечірній затор розтягується до двох кілометрів.
Що зроблять: розвантажити Московський мостовий перехід може Подільський міст, який забере на себе частину транспорту, і по ньому ж поїде довгоочікуване метро на Троєщину. Щоправда, міст обіцяють відкрити в 2013 році, а підземку чекати мінімум років п'ять.
5. Міст Метро
Наприкінці серпня відкрили першу чергу розв'язки станції метро "Дніпро". Частково проблему вирішили, але вечорами в бік лівого берега по мосту Метро (і його продовженні - Русанівському мосту) затор іноді розтягується на 2 км.
Що зроблять: ситуацію виправить друга черга розв'язки - будівництво естакади на перехресті Дніпровського узвозу і набережної. Роботи вже розпочалися, закінчаться до Євро-2012.
Нагадаємо, рік тому серед лідерів київських заторів були Московська площа і магістраль вздовж лінії швидкісного трамвая, а також вулиці 40-річчя Жовтня та Васильківська (будувалися три нові станції метро), вулиця Електриків (поки не відкрили рух по Гаванському мосту в обидві сторони). Після здачі вищеперерахованих об'єктів затори там розсмокталися.
Читайте також:
Киянам заборонять їздити містом на власних авто
Ремонт доріг до Євро-2012 перетворився на суцільні затори і ДТП
На мосту Патона в Києві збудують трирівневу розв'язку
Середня швидкість автомобіля в Києві зросте з 13 до 20 км на годину