За словами дорожників, на проміжних етапах керівництво не закладало в план зручностей для селян і заправок.
Наслідками ремонту двох євротрас - Київ-Харків та Київ-Чоп – вже стали постійні затори, ДТП і абсолютна лотерея в дорожніх знаках.
Нагадаємо, ці дороги роблять із великою відповідальністю до якості покриття, освітлення і розмітки. І вже за сім місяців під час проведення Євро-2012 ними їздитимуть іноземці. Проте наразі проблеми виникають в українських водіїв.
Журналісти, які оглядали дорожні довгобуди, зафіксували аварію біля Пирятина. Водій Газелі виїхав на трасу із другорядної дороги і стверджує, що не побачив чорної машини саме через ремонт. На дорозі Київ-Житомир швидкісний режим упав до п’ятдесяти кілометрів за годину, тому автомобілісти обганяють у заборонених місцях не тільки зліва, а й справа.
В селі Небилиця хати обклали метровим шаром відбірного асфальту. Місцеві вискакують по щебеню, немісцеві навіть не знають, як під’їхати. Водії скаржаться, що немає ні знаків, ні з'їздів, ні виїздів.
Ще більше страждають автозаправки, які стоять уздовж поремонтованої сторони. Клієнти оминали їх два місяці.
Наразі ремонт іде шаленими темпами. За словами дорожників, на проміжних етапах керівництво не закладало в план зручностей для селян і заправок.
Читайте також:
Рада не захотіла перекладати провину за ДТП на вибоїни і ями
До Євро-2012 навколо "Олімпійського" відремонтують 19 вулиць
У Франції придумали, як розвантажити дороги