ТСН.ua оновив рекорд за охопленням аудиторії

Дата публікації
Поділитись:
WhatsApp
Viber
ТСН.ua оновив рекорд за охопленням аудиторії

ТСН.ua/Юлія Желонкіна

Весною інформаційні сайти Групи 1+1 media – ТСН.ua та УНІАН – продемонстрували рекордні показники за охопленням аудиторії.

У травні ТСН.ua оновив власний історичний рекорд – частка сайту перевищила 26% української інтернет-аудиторії, а кількість унікальних відвідувачів склала 6.5 мільйонів. Це означає, що кожен четвертий користувач УАнету в травні читав новини на ТСН.ua. Про це свідчать дані щомісячного звіту Gemius Audience, ринкового вимірювача української інтернет-аудиторії.

Також був побитий багаторічний рекорд за кількістю переглядів сторінок – в травні цей показник перевищив 60 мільйонів.

"Весна була особливо інформаційно насиченою для України, і протягом всього періоду сайт ТСН.ua стрімко нарощував показники. Ми оперативно надавали нашим користувачам найбільш повну картину подій, створили багато спецпроектів і унікальних матеріалів", - розповідає шеф-редактор ТСН.ua Костянтин Войтенко .

Високі показники також продемонстрував сайт інформаційної агенції УНІАН, який оновив власний історичний рекорд у квітні. Так, частка сайту склала понад 23, кількість унікальних відвідувачів – понад 5,7 мільйонів, а кількість переглядів сторінок становила 45,5 мільйонів.

Нагадаємо, ТСН.ua – один з лідерів новинних сайтів УАнету і тримає першість в соціальних мережах. Сторінка сайту в Facebook налічує більше 1,3 млн підписників, в YouTube – 1,2 млн, в Twitter – 841 тис. У 2018 році ТСН.ua почав розвивати свою сторінку в Instagram і став рекордсменом серед українських новинних ресурсів. Зараз на аккаунт підписано майже 250 тис. осіб.

УНІАН (Українське Незалежне Інформаційне Агентство Новин) — інформаційна агенція, що працює на ринку України від 1993 року. Випускає матеріали про спорт, політику, туризм, lifestyle, економіку, науку, it українською, російською та англійською мовами.

Наступна публікація