Пасажири сплачують величезну вартість квитка, а отримають – старенькі потяги.
Люди, які заплатили вартість квитка у фірмовому "Хюндай", почали отримувати замість нього поїздку на стареньких потягах.
Про подібний випадок розповіла у своєму "Фейсбуці" користувач Катерина Городнича:
"Не можу промовчати. Чоловік через годину виїжджає з Дніпропетровська на "Інтерсіті". Так він думав. І за такий потяг він заплатив в касі. Колега, який вранці приїхав на цьому ж поїзді (який в розкладі значиться як "Інтерсіті"), повідомив, що в Дніпропетровськ замість "Хюндая" їхав на роздовбаному поїзді, де тільки в двох вагонах працює туалет і багато людей їхали стоячи", - пише Катерина.
"Відповідно, включаючи мінімальну логіку, ми розуміємо, що зворотно з Дніпропетровська поїде він же (бо "Хюндаї", слава Богу, поки не літають і опинитися у Дніпропетровську не можуть, тому що туди не приїжджали)", - продовжує дівчина.
Коли ж чоловік Городничої запитав у касі, чи знають там, що замість "Хюндая" подадуть старий потяг без зручностей, там відповіли, що знають . Коли ж він запитав, чому тоді продаються квитки за ціною комфортабельного швидкісного поїзда?", то отримав у відповідь: "Ну ви ж не скаржитеся".
ТСН.ua отримав підтвердження в "Укрзалізниці" даних слів. Нам повідомили, що у випадку поломки потяга, пасажирам дійсно подають інший, дешевший. А різницю у вартості обіцяють ліквідовувати вже по приїзду.
Нагадаємо, що вже екс-міністр інфраструктури Борис Колесніков назвав проблеми зі швидкісними потягами Hyundai технічним непорозумінням, за яке йому соромно і неприємно.