Bosch тестує автомобільні дисплеї з ефектом голограми

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Нові екрани бренду повинні перетворитись на "системи взаємодії".

Компанія Bosch випробовує футуристичний стереодисплей, який дозволить бачити об’ємні фігури без використання 3D-окулярів.

Про це йдеться у повідомленні пресслужби Bosch.

Зазначається, що нові дисплеї компанія створює з використанням так званої пасивної 3D-технології. Вони будуть більше позиціонуватись як "системи взаємодії", а не просто екрани.

При цьому пасивне 3D дозволить виводити важливі сповіщення "ближче" до водія і таким чином спонукати його до якихось критично необхідних дій.

"Глибина відображення дисплея означає, що водії можуть сприймати важливу візуальну інформацію швидше. Це можуть бути повідомлення від автомобільних асистентів або дорожня обстановка. Сповіщення, які наче вистрибують з екрану, є більш очевидними і екстренними", – пояснює президент підрозділу автомобільного мультимедіа Bosch Стеффен Бернс.

При цьому точно не описано, як у Bosch планують реалізувати таку технологію.

Компанія зазначає, що ринок екранів до 2025 року виросте удвічі: від 15 до $30 млрд. Bosch імовірно розраховує зайняти у ньому панівну позицію, бо пресслужба марки натякнула, що бренд регулярно установлює стандарти для автомобільних дисплеїв, починаючи від вигнутих з органічними світлодіодами і до гнучких екранів.

Варто зазначити, що автовиробники дійсно намагаються вразити покупців незвичайними екранами в машинах. Так, електричний кросовер BMW iNext отримає величезний дисплей. Екран буде умовно розділений на зону пасажира і водія.

Залиште свій коментар

Вибір редакції