Нотатки доктора Магди. Надувний дідусь по-київськи

Нотатки доктора Магди. Надувний дідусь по-київськи

Фото: УНІАН

Нас технологічно дурять, шановні кияни.

Центр соціальних досліджень "Софія" оприлюднив у різних медіа (на офіційному сайті організації на ранок 15 вересня його не було) цікаве соціологічне дослідження, згідно з яким лідерами популярності серед киян є Віталій Кличко та Олександр Омельченко з 25,1% та 13,1% популярності відповідно.

При цьому за даними опитування Українського інституту соціальних досліджень ім. О.Яременка, які було оголошені наприкінці липня, у рейтингу кандидатів лідирував Кличко з 22,3% і… Борислав Береза з 9,1% голосів опитаних.

З одного боку, хочеться позаздрити раптово воскреслій колективній пам'яті киян, які навіть через за дев'ять років після відходу Олександра Олександровича від владного стерна на Хрещатику пам'ятають все ним зроблене. Очевидно, в деталях, бо іншого логічного пояснення злету популярності Омельченка немає. Про висування його в мери партією "Єдність" повідомлено буквально днями, зовнішньої реклами Сан Санич використовує порівняно з іншими кандидатами мало, а серед відомих політичних перфомансів можна назвати хіба що його танок під час презентації досягнень Віталія Кличка на посаді мера.

Фото: УНІАН

До речі, вам багато відомо опонентів, які відпрацьовують масовкою на стратегічно важливих заходах конкурента? Об'єктивно у Омельченка є причини бути ображеним на Кличка, адже саме дебют останнього в якості кандидата в мери навесні 2006 року спричинив розмивання електорату та перемогу Леоніда Черновецького та його "молодої команди". Тому минулого тижня Сан Санич з висоти свого досвіду накинувся на Кличка, звинувативши його у неспроможності керувати Києвом.

Проте на Хрещатику ці "грона гніву" зустріли без особливих емоцій. Причина цьому проста: Омельченко виступає в ролі технічного кандидата Кличка. Звісно, що не просто так – йому дозволять провести кількох депутатів у Київраду та зберегти у ній фракцію "Єдність". За це пенсіонер столичного масштабу (Омельченку 77 років) дозволяє перетворити себе на "надувного дідуся", популярність якого стрімко зростає у контрольованих соціологічних опитуваннях.

Оператором цього перетворення, власне, і виступає Центр соціальних досліджень "Софія", яким керує Андрій Єрмолаєв, максимально наближений до Сергія Льовочкіна. Цікавий збіг обставин. За великим рахунком, функція Омельченка проста: забезпечити для Кличка, популярність якого з травня минулого року зменшилася вдвічі, комфортні умови проведення виборчої кампанії. Для цього колишньому керівнику міста накачують рейтинг, створюючи ситуацію вибору без вибору. Оскільки перемога Кличка у першому турі виглядає нереальною, Омельченко повинен не допустити вихід до другого туру київських виборів будь-кого з нових політиків, які можуть створити проблеми для Віталія Кличка. Іншими словами, нас технологічно дурять, шановні кияни.

Приєднуйтесь також до групи ТСН.Блоги на facebook і стежте за оновленнями розділу!

Повʼязані теми:

Наступна публікація