Нас технологічно дурять, шановні кияни.
Центр соціальних досліджень "Софія" оприлюднив у різних медіа (на офіційному сайті організації на ранок 15 вересня його не було) цікаве соціологічне дослідження, згідно з яким лідерами популярності серед киян є Віталій Кличко та Олександр Омельченко з 25,1% та 13,1% популярності відповідно.
При цьому за даними опитування Українського інституту соціальних досліджень ім. О.Яременка, які було оголошені наприкінці липня, у рейтингу кандидатів лідирував Кличко з 22,3% і… Борислав Береза з 9,1% голосів опитаних.
З одного боку, хочеться позаздрити раптово воскреслій колективній пам'яті киян, які навіть через за дев'ять років після відходу Олександра Олександровича від владного стерна на Хрещатику пам'ятають все ним зроблене. Очевидно, в деталях, бо іншого логічного пояснення злету популярності Омельченка немає. Про висування його в мери партією "Єдність" повідомлено буквально днями, зовнішньої реклами Сан Санич використовує порівняно з іншими кандидатами мало, а серед відомих політичних перфомансів можна назвати хіба що його танок під час презентації досягнень Віталія Кличка на посаді мера.
До речі, вам багато відомо опонентів, які відпрацьовують масовкою на стратегічно важливих заходах конкурента? Об'єктивно у Омельченка є причини бути ображеним на Кличка, адже саме дебют останнього в якості кандидата в мери навесні 2006 року спричинив розмивання електорату та перемогу Леоніда Черновецького та його "молодої команди". Тому минулого тижня Сан Санич з висоти свого досвіду накинувся на Кличка, звинувативши його у неспроможності керувати Києвом.
Проте на Хрещатику ці "грона гніву" зустріли без особливих емоцій. Причина цьому проста: Омельченко виступає в ролі технічного кандидата Кличка. Звісно, що не просто так – йому дозволять провести кількох депутатів у Київраду та зберегти у ній фракцію "Єдність". За це пенсіонер столичного масштабу (Омельченку 77 років) дозволяє перетворити себе на "надувного дідуся", популярність якого стрімко зростає у контрольованих соціологічних опитуваннях.
Оператором цього перетворення, власне, і виступає Центр соціальних досліджень "Софія", яким керує Андрій Єрмолаєв, максимально наближений до Сергія Льовочкіна. Цікавий збіг обставин. За великим рахунком, функція Омельченка проста: забезпечити для Кличка, популярність якого з травня минулого року зменшилася вдвічі, комфортні умови проведення виборчої кампанії. Для цього колишньому керівнику міста накачують рейтинг, створюючи ситуацію вибору без вибору. Оскільки перемога Кличка у першому турі виглядає нереальною, Омельченко повинен не допустити вихід до другого туру київських виборів будь-кого з нових політиків, які можуть створити проблеми для Віталія Кличка. Іншими словами, нас технологічно дурять, шановні кияни.
Приєднуйтесь також до групи ТСН.Блоги на facebook і стежте за оновленнями розділу!