У Швейцарії проклали найдовший тунель в світі

Протяжність найдовшого у світі залізничного тунелю становить 57 км, тунель прокладено під гірським перевалом Сен-Готард.

У Швейцарії завершено прокладання найдовшого тунелю в світі / © AFP

Тунель дозволить Швейцарії підключитися до європейської системи високошвидкісних залізниць. / © AFP

У Швейцарії завершилося прокладання найдовшого залізничного тунелю в світі протяжністю 57 км / © AFP

На будівництві одночасно працювало понад 1500 робітників. Роботи велися цілодобово, сім днів на тиждень. / © AFP

Прокладання тунелю Готард почалося 15 років тому і коштувало 7 мільярдів євро. / © AFP

Прокладання найдовшого в світі залізничного тунелю під гірським перевалом Сен-Готард протяжністю 57 кілометрів завершилося в Швейцарії. / © AFP

На будівництві тунелю одночасно працювало понад 1500 робітників / © AFP

Прокладання тунелю Готард під перевалом у Альпах почалося 15 років тому. / © AFP

У Швейцарії завершилося прокладання найдовшого залізничного тунелю в світі, після того, як були пробурені його останні півтора метра. / © AFP

57-кілометровий Готардский тунель прокладений під Альпами / © AFP

Готардський тунель призначений для поліпшення транспортного сполучення між північною і південно-східною Європою. / © AFP

На будівництві одночасно працювало понад 1500 робітників. Роботи велися цілодобово, сім днів на тиждень. / © AFP

Тунель має два окремих стовбура (з'єднаних між собою галереями приблизно через кожні 325 м), за якими поїзди прямуватимуть в протилежних напрямках. / © AFP

Прокладання тунелю вартістю в 7 мільярдів євро почалося 15 років тому. / © AFP

Для проходки тунелю в скельних породах використовувалися як буровибухові роботи, так і кілька тунелепрохідницьких комплексів (ТПК). / © AFP

У Швейцарії завершилося прокладання найдовшого залізничного тунелю в світі, протяжність якого становить 57 кілометрів. Готардський тунель, прокладений під перевалом Сен-Готард у Швейцарських Альпах, призначений для поліпшення транспортного сполучення між північною і південно-східною Європою.

На будівництві одночасно працювало понад 1500 робітників. Роботи велися цілодобово, сім днів на тиждень. Прокладання тунелю Готард почалося 15 років тому.

Наступна публікація

Я дозволяю TSN.UA використовувати файли cookie