Гройсман пообіцяв з 1 січня підвищити "мінімалку"

Мінімальна заробітня плата зросте до 4170 гривень.

Гройсман пообіцяв з 1 січня підвищити "мінімалку"

© Reuters

Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман заявив, що мінімальна заробітна плата з 1 січня 2019 року зросте до 4170 грн, пише Інтерфакс-Україна.

"На наступний рік мінімальна заробітна плата зросте з 3723 до 4170 грн", - повідомив Гройсман журналістам під час робочої поїздки до Вінницької області в п'ятницю, 7 вересня.

Прем'єр зазначив, що дані зміни будуть відображені в проекті державного бюджету на 2019 рік, який уряд має намір внести відповідно до законодавства, до 15 вересня.

Нагадаємо, в уряді неодноразово звучали заяви про можливе підвищення розміру мінімальної зарплати в Україні в другому півріччі 2018 року до 4,1 тис. грн. Але, мовляв, для цього поки що немає економічних підстав. У МВФ також не бачать реального підґрунтя для підвищення мінімальної зарплати в Україні.

Пов’язані теми

Коментарі
Сортувати:

Наступна публікація

Я дозволяю TSN.UA використовувати файли cookie