Український авторинок за перший квартал виріс на 9%.
В першому кварталі поточного року серед нових автомобілів українці найчастіше купували корейські Hyundai, повідомляють аналітики AUTO-Consulting.
Таким чином бренд зберіг свої лідируючі позиції другий квартал поспіль, випередивши буквально на декілька машин головного конкурента "АвтоВАЗ", пише "ЛІГАБізнесІнформ".
Прорив у березні зуміли зробити дилери Skoda, які з сьомого місця змогли піднятися на третю позицію і зайняти 7,9% ринку. ЗАЗ в березні наростив продажі на 42%, але продажі нової моделі Vida ще не встигли позначитися на сумарному результаті.
Непогано додали і дилери Toyota, у яких тепер порядок з наявністю автомобілів. Стабільно тримається в Топ-10 і Nissan, а от Renault трохи втратила в динаміці і змогла показати дев'ятий результат на ринку.
Серед китайських брендів лідирують Geely з ростом продажів у 63% та Chery - плюс 70%. Рекордний ривок зробив також Great Wall, який продемонстрував 223% зростання.
В сегменті Premium в лідери вибився бренд BMW. За ним йдуть Audi, Mercedes-Benz та Land Rover.
В цілому, за підсумками першого кварталу 2012 року український авторинок продемонстрував скромне зростання в 8,9%.