У цьому році буде продано предметів розкоші на 265 мільярдів доларів.
Очікування нової хвилі економічної кризи не відбилося на виробництві та продажу предметів розкоші, які як і раніше мають позитивні перспективи.
Як повідомила міжнародна консалтингова компанія Bain & Company, обсяг продажів предметів розкоші в нинішньому році виросте до 265 млрд дол. Експерти компанії відзначають, що незважаючи на економічну млявість, провідні бренди процвітають у роздрібній торгівлі.
При цьому прогнозується, що найбільша кількість товарів розкоші надійде з країн Азіатсько-Тихоокеанського регіону. У 2012 році на цьому ринку очікується зростання 16,5%. Європа (3,75%) і Японія (1,75%) будуть ринками з повільним зростанням. У той же час, Японія залишається найбільшим ринком предметів розкоші, слідом за США.
З точки зору впізнаваності, бренд Louis Vuitton є провідним в області одягу, Hermes-лідирує за аксесуарами. Роздрібний торговець розкішними ювелірними виробами Tiffany & Co, як і раніше номер один серед ювелірів, а Rolex займає ту ж позицію в сегменті люксових годинників.
Світовий попит на предмети розкоші встановив новий рекорд
Українцям можуть заборонити купувати предмети розкоші за кордоном