На порозі нової кризи багатії тринькають ще більше грошей

У цьому році буде продано предметів розкоші на 265 мільярдів доларів.

На порозі нової кризи багатії тринькають ще більше грошей

На порозі нової кризи багатії тринькають ще більше грошей

Очікування нової хвилі економічної кризи не відбилося на виробництві та продажу предметів розкоші, які як і раніше мають позитивні перспективи.

Як повідомила міжнародна консалтингова компанія Bain & Company, обсяг продажів предметів розкоші в нинішньому році виросте до 265 млрд дол. Експерти компанії відзначають, що незважаючи на економічну млявість, провідні бренди процвітають у роздрібній торгівлі.

При цьому прогнозується, що найбільша кількість товарів розкоші надійде з країн Азіатсько-Тихоокеанського регіону. У 2012 році на цьому ринку очікується зростання 16,5%. Європа (3,75%) і Японія (1,75%) будуть ринками з повільним зростанням. У той же час, Японія залишається найбільшим ринком предметів розкоші, слідом за США.

З точки зору впізнаваності, бренд Louis Vuitton є провідним в області одягу, Hermes-лідирує за аксесуарами. Роздрібний торговець розкішними ювелірними виробами Tiffany & Co, як і раніше номер один серед ювелірів, а Rolex займає ту ж позицію в сегменті люксових годинників.

Читайте також:

Світовий попит на предмети розкоші встановив новий рекорд

Українцям можуть заборонити купувати предмети розкоші за кордоном

Китай став світовим лідером зі споживання предметів розкоші

Наступна публікація

Я дозволяю TSN.UA використовувати файли cookie