Рада знизила ставку оподаткування високих зарплат

Із зарплат понад 20,7 тисячі гривень відтепер відраховуватимуть єдиний соціальний внесок.

У законодавство внесли зміни щодо оподаткування високих зарплат

У законодавство внесли зміни щодо оподаткування високих зарплат / © zakarpattya.net.ua

Верховна Рада внесла зміни до законодавства щодо оподаткування високих зарплат, підвищивши поріг, коли застосовується вищий відсоток оподаткування.

Нині із зарплат, розмір яких становить 10-17 мінімальних зарплат (від 12180 до 20706 грн), вираховують 20% податку на доходи фізичних осіб. Закон знизив цю ставку до 15%. А із зарплат, що перевищують 17 мінімальних зарплат (20706 грн) і надалі вираховуватимуть 20%. Також визначено максимальну величину бази нарахування єдиного внеску, виходячи не з прожиткового мінімуму для працездатних осіб на момент нарахування збору, а з мінімальної заробітної плати, встановленої законом на  1 січня звітного року (нині – 1218 грн). Про це повідомляє прес-служба Верховної Ради.

Документом також подовжено застосування знижувального коефіцієнта для визначення розміру єдиного внеску на рівні 0,4 після 1 січня 2016 року.

До цього часу зарплати розміром до 10 мінімальних зарплат (12180 грн) оподатковувалися за ставкою 15%, а більші – 20%. Водночас єдиний соціальний внесок нараховувався на зарплати розміром до 17 мінімальних, а на вищі – взагалі не нараховувався.

Нагадаємо, підвищення мінімальних зарплат і пенсій може відбутися не в грудні, як було заплановано, а набагато раніше – ще до проведення місцевих виборів. Підвищити соціальні стандарти вимагають окремі партії та політики. В уряді погодилися порахувати всі фінанси та визначитися з можливим підвищенням.

Пов’язані теми

Коментарі
Сортувати:

Наступна публікація

Я дозволяю TSN.UA використовувати файли cookie