Новини компаній

У столичному МВЦ пройшла конференція Business, Innovations, Education - 2018

3 лютого в Києві Міжнародний виставковий центр зібрав кілька сотень власників малого та середнього бізнесу на тематичній конференції Business. Innovation. Education 2018, організованої "Домом інновацій".

Бізнесмени, а також ті, хто тільки збирається відкривати свій бізнес, зібралися для того, щоб дізнатися основні тренди бізнес-освіти. Директор "Дому інновацій" Олександр Кульвановский зазначив, що конференція - не тільки спосіб отримати корисну інформацію, а й свого роду нетворкінг. Зав'язувати нові контакти закликав присутніх відомий кризовий менеджер та інтернет-аналітик Євген Василенко.

Протягом усього дня кращі фахівці ділилися своїми знаннями й вміннями в різних сферах: нейромаркетинг, продажу, бізнес-коучинг тощо. Особливими знаннями поділився з учасниками конференції гість з Польщі Samuel P.N.Cook, засновник "James Cook Media". Його компанія допомагає бізнесменам зі Східної Європи виходити на західний ринок, використовуючи унікальну піар-технологію Storytelling.

Жвава панельна дискусія "Освіта для бізнесу: необхідність чи модний тренд?" була покликана відповісти на кілька головних питань: Які саме знання знадобляться в 2018 році і де ці знання можна отримати?

Так, кандидат наук, доцент, маркетолог, декан Kyiv Business School Михайло Крикунов підкреслив, що один з найважливіших навичок - це навик вчитися. Співзасновник School of ME, доктор філософії і бізнес-консультант Артем Корнецький додав, що змінюється і сама роль викладача: зараз йому доводиться зводити споживача освітньої послуги з бізнесом. Тому студенти, яким він викладає, в рамках навчання стають консультантами підприємств і тренуються в реальних умовах.

На думку співзасновника Вищої школи комунікацій Евеліни Хмелевської – будь-якому фахівцю, навіть якщо він працює в дуже вузькій сфері, дуже важливо застосовувати навички з суміжних сфер. Наприклад, маркетинг в HR, PR в HR. Це підвищує ефективність ь і дозволяє прискорити процеси. Для того, щоб не відстати від темпів розвитку технологій в Україні і залишатися висококласним фахівцем необхідно кожні півроку проходити перепідготовку і весь час стежити за новими розробками у вашій галузі. Таку точку зору відстоював меценат, бізнесмен, засновник "Дому інновацій" Ігор Миколайович Янковський.

Партнер венчурного фонду BORSCH Ventures, Координатор Національної Ради з розвитку інновацій при Кабінеті Міністрів України Алла Олійник поділилася своїм набором інструментів, необхідних для росту і саморозвитку. І на перше місце вона поставила знання англійської мови.

Співвласник журналу "Бізнес", соінвестор проекту "Український бізнес хаб" Володимир Чеповий зазначив, що в світі набуває популярності тренд impact investment - інвестицій в проекти, які не дають особливого прибутку, але допомагають змінити світ на краще. "Це те, що зараз нам потрібно - імпакт інвестиції, які впливають на навколишнє середовище, соціальну сферу, екологію. Ці інвестиції спрямовані не тільки на бізнес і заробіток грошей, але це також впливає і на наше життя. Тобто ви можете інвестувати, заробляючи і змінюючи середовище, що призводить до формування абсолютно іншого суспільства, інших цінностей", - підкреслив Ігор Янковський.

Олександр Бєлік

Залиште свій коментар