Від 1 квітня зростає мінімальна допомога безробітнім
Підвищення допомоги стосується застрахованих осіб.
© Reuters
Від 1 квітня зроставє мінімальний розмір допомоги з безробіття для застрахованих осіб, зазначених у частині першій статті 22 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття".
Так, допомога складе 1280 грн після збільшення на 120 грн. Про це повідомили у Державній службі зайнятості.
Відзначимо, що це підвищення стосується застрахованих осіб, страховий стаж яких протягом 12 місяців, що передували реєстрації в центрі зайнятості, становив не менше шести місяців.
Такі громадяни мають право отримати допомоги з безробіття, розмір якої залежить від розміру заробітної плати за останнім місцем роботи, страхового стажу та причини звільнення, однак не може бути меншим, ніж 1280 грн.
При цьому максимальний розмір допомоги по безробіттю не може перевищувати чотирикратного розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб – зараз це 6 400 грн.
Загальна тривалість виплати зазначеної допомоги не може перевищувати 360 календарних днів протягом двох років, а для осіб передпенсійного віку (за 2 роки до настання права на пенсію) тривалість виплати допомоги по безробіттю не може перевищувати 720 календарних днів.
Нагадаємо, уряд затвердив на 2017 рік бюджет Фонду загальнообов'язкового соціального страхування на випадок безробіття. Його доходи становитимуть 10,5 млрд грн, а витрати – 10,3 млрд грн.