Останні

Популярні

Коментують

Більше новин
Астрономи відкрили екзопланету в подвійній зоряній системі

Планета OGLE-2013-BLG-0341LBb приблизно в два рази більша за Землю, але там дуже холодно.

Міжнародний колектив з чотирьох груп вчених, в який входять астрономи з Північної Америки, Європи, Японії та інших країн і регіонів світу, виявили планету в подвійній зоряній системі.

Планета OGLE-2013-BLG-0341LBb приблизно в два рази більша за Землю, температура її поверхні становить близько -213 градусів Цельсія, планета віддалена від своєї зірки приблизно на 145 мільйонів кілометрів, що майже відповідає відстані Землі від Сонця.

Зірка, навколо якої обертається планета, приблизно в 400 разів тьмяніша за Сонця, що пояснює низьку температуру на поверхні OGLE-2013-BLG-0341LBb. Маса зірки становить 0,1-0,15 маси Сонця; зірка-господар обертається навколо другої, більш масивної зірки-компаньйона.

Дані про OGLE-2013-BLG-0341LBb вперше стали надходити 11 квітня 2013 року в результаті спостережень в рамках експерименту OGLE-IV. Протягом наступних двох тижнів вчені продовжували дослідження планети і зірки за допомогою різних телескопів.

Зазначимо, тьмяні подвійні зоряні системи є поширеними об'єктами в галактиці. Вчені вважають, що виявлена ними екзопланета - далеко не єдина у своєму роді.

Своє дослідження автори опублікували в журналі Science, коротко з ним можна ознайомитися, наприклад, на сайтах Університету штату Огайо або NASA.

Як повідомлялося раніше, астрономи знайшли недалеко від Землі придатну для життя планету. Планета Глізе 832c хоч в багато чому і схожа на Землю, але вчені вважають, що умови життя там можуть бути екстремальними.