Науковці виявили найбільш "ненажерливу" чорну діру

Вона могла б проковтнути Сонце за два дні.

Астрофізики з Австралії виявили в сузір'ї Південної Риби найбільш "ненажерливу" чорну діру J2157-3602.

Вона могла б поглинути Сонце за два дні, повідомляє наукове видання Publications of the Astronomical Society of Australia.

"Чорна діра зростає так, що сяє в тисячі разів яскравіше, ніж вся інша галактика. Її світло виробляється величезною масою газу, який вона постійно засмоктує в себе. Якби вона перебувала в Чумацькому Шляху, то сяяла б в 10 разів яскравіше, ніж Місяць, і затьмарювала б своїм світлом всі зірки", - каже вчений Крістіан Вольф з Національного університету Австралії в Канберрі.

Надмасивні чорні діри існують в центрі більшості відомих галактик. Їхня маса в кілька мільйонів разів більша сонячної.

Раніше повідомлялось, що супутник NASA, що спостерігає за Сонцем, помітив чергову корональну діру. Під нею розташована більш темна область зі збільшеною швидкістю сонячного вітру.

ВідеоНАСА 2020 року планує відправити вертоліт на Марс

Це буде невеличкий вертольотик, яким керуватимуть дистанційно. Його вага - менш ніж 2 кілограми. Розміром - як невеличкий м’ячик. Марсохід нового покоління має подвійний гвинт, що обертається в 10 разів швидше за гвинтокрили на Землі. Воно й не дивно, бо щільність атмосфери на Марсі менша за нашу.

НАСА 2020 року планує відправити вертоліт на Марс