"Буковель" вперше за 18 років змінює фірмовий стиль

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Гірськолижний курорт став "серцем Карпат".

Сьогодні, 4 жовтня, гірськолижний курорт "Буковель" презентував новий логотип та оновлений фірмовий стиль бренду.

Тепер популярна локація житиме під гаслом "Буковель – серце Карпат", йдеться на офіційній сторінці у Facebook.

Поштовхом для оновлення стало те, що попередньому логотипу виповнилось 18 років і він просто морально застарів. За цей час маленький гірськолижний центр перетворився на один із найбільших гірськолижних курортів Східної Європи.

"З зимового, ми перетворились на всесезонний курорт, туристичну дестинацію №1 в Україні. Прийшов час втілити ці зміни у новому фірмовому стилі", - йдеться у повідомленні.

На честь ребрендингу на сторінці "Буковель" опублікували проморолик.

Раніше згадувалось, що попит на українські курорти серед іноземних туристів рекордно зріс. Гості з-за кордону відвідують великі міста та приморські курорти.

ВідеоЗаради екстриму та відпочинку до Буковеля з'їжджаються люди з усієї України

Буковель вже став всесезонним курортом. Зараз замість лиж та сноубордів відпочивальники їдуть туди з велосипедами. На гірських схилах посеред лісу збудували цілий велопарк. Однак епіцентр літніх розваг - на величезному озері "Молодість" та розважальному комплексі "Вода" - з аквапарком, джакузі і кількома басейнами, вода в яких наче тепле молоко.

Заради екстриму та відпочинку до Буковеля з'їжджаються люди з усієї України

Приєднуйтесь також до групи ТСН.Туризм на facebook і стежте за оновленнями розділу!

Залиште свій коментар

Вибір редакції