Анімаційний ролик вилучили з ефіру телеканалів ПАР на вимоги віруючих, а Католицька Церква закликала не вживати енергетичний напій до Великодня.
Компанії Red Bull в ПАР довелося відмовитися від рекламного ролика, в якому Ісус ходить по воді. Як повідомляє газета The Telegraph, причиною зняття ролика з ефіру стали сотні скарг з боку віруючих.
За сюжетом анімаційного ролика Ісус виходить з човна і йде по воді. Апостоли припускають, що у нього це виходить, тому що напій Red Bull "дав йому крила".
На що Ісус відповідає, що він просто знає місця, де можна наступити на камені.
Представники католицької церкви висловилися за заборону цієї реклами. Враження від ролика був посилений тим фактом, що його почали транслювати незадовго до Великодня.
Церква закликала віруючих утриматися від вживання Red Bull до Великодня, таким чином висловивши своє ставлення до реклами.
Представники Red Bull офіційно заявили, що не хотіли торкнутися нічиїх почуттів і переконань, а біблійний сюжет використовували в якості однієї з добре відомих тем, які традиційно експлуатуються в рекламі.
Ролик протримався в телеефірі всього один день. Наступної доби він уже був знятий з ефіру.
Використання релігійної та церковної тематики в рекламі традиційно викликає протести у представників церкви і простих віруючих. При цьому рекламодавці нерідко спеціально звертаються до неї, щоб підвищити увагу до свого продукту за рахунок скандальної слави.
Як приклад можна привести рекламну кампанію італійського морозива Antonio Federici у Великобританії, на постерах якій були зображені вагітна черниця і священики-коханці. Після надходження скарг ця реклама була заборонена.