Сміливців, які наважилися дивитися кіно разом з байкерами, вони пригощали пивом Carlsberg.
Пивоварна компанія Carlsberg провела рекламний розіграш у бельгійському кінотеатрі, посадивши в один зал 148 байкерів.
Люди, які приходили на фільм до кінотеатру, виявляли, що їхні місця - єдині вільні, а всі інші зайняті натовпом байкерів. Багато пар відмовлялися і йшли з сеансу, а тих, хто все ж таки сідав на свої місця, байкери зустрічали оплесками.
Глядачам, які зважилися дивитися разом з ними фільм, байкери пропонували пиво Carlsberg. На екрані в цей момент з'являвся слоган рекламної кампанії "Це привід для Carlsberg" (That calls for a Carlsberg!).
Розіграш було проведено у четвер, 22 вересня. Тільки за вихідні рекламне відео зібрало понад мільйон переглядів на YouTube.
Як повідомляється, рекламна кампанія під гаслом "Це привід для Carlsberg!" була запущена в квітні 2011 року.
Раніше рекламні розіграші, але більшого масштабу, проводила пивоварна компанія Heineken. В одному з таких розіграшів компанія змусила понад тисячу людей прийти на концерт класичної музики замість футбольного матчу. Однак через кілька хвилин після початку скрипки заграли гімн Ліги Чемпіонів, а на екрані почали показувати футбол.
Тисячі байкерів взяли участь у мотопробігу "Rolling Thunder"
Співробітники Carlsberg страйкують через заборону пити пиво на роботі
Американська церква розмістила на білбордах "атеїстичну" рекламу