Експрес Київ-Бориспіль перевіз 100 тисяч пасажирів за два місяці

Дата публікації
Перегляди
1050
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Експрес Київ-Бориспіль перевіз 100 тисяч пасажирів за два місяці

Фото: Facebook/Михаил Макаренко

Швидкісний залізничний експрес, що курсує між Києвом та Міжнародним аеропортом "Бориспіль", здійснив вже понад шість тисяч рейсів.

Швидкісний експрес Київ-Бориспіль перевіз 100 тисяч пасажирів протягом останніх двох місяців, лютого та березня поточного року, повідомляє прес-служба "Укрзалізниці".

У середньому експрес Київ-Бориспіль за місяць перевозить близько 50 тисяч пасажирів. З моменту ж старту курсування швидкісний експрес вже перевіз 200-тисячного пасажира. Найчастіше пасажири обирають швидкісний експрес у п’ятницю та середу. В рамках проекту вже готуються до збільшення пасажиропотоку в літній період. 

"Нам вдалося реалізувати дійсно якісний та затребуваний проект. Прогнозуємо, що з початком сезону відпусток у травні-серпні експресом Київ-Бориспіль буде користуватися ще більше пасажирів, і ми вже зараз готуємось до цього періоду", – зазначив голова правління АТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов.

Квитки на експрес можна придбати в кіосках самообслуговування, які розміщені на конкорсі над 14-ою колією на вокзалі в Києві. Для придбання квитка за готівковий розрахунок організовані дві спеціальні каси на Центральному та Південному вокзалах. В аеропорту "Бориспіль" квитки можна придбати в касах та терміналах, що розташовані на вході до залізничної платформи. На станції Дарниця квитки можна придбати в касі № 2. Вартість квитка – 80 грн.

Нагадаємо, сполучення між Києвом та Міжнародним аеропортом "Бориспіль" Укрзалізниця відкрила 30 листопада 2018 року. Експрес функціонує в режимі 24/7 та щодоби здійснює 27 рейсів. Із графіком курсування поїзда можна ознайомитися на сайті Укрзалізниці. Відзначимо, що у роботі швидкісного експресу неодноразово були збої. 1 грудня, наступного дня після запуску, експрес "Київ-Бориспіль" зламався дорогою до аеропорту. Потяг застряг у 5 кілометрах від станції призначення. Згодом "Укрзалізниця" компенсувала $ 550 пасажиру, який запізнився на літак через аварію. Вдруге експрес зламався вже за кілька днів, а саме 4 грудня. Пасажири також запізнювались на літак. 

Повʼязані теми:

Дата публікації
Перегляди
1050
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Наступна публікація