Пересадки, витрата часу та нестабільний графік. Українці розповіли про нестачу поїздів та автобусів

Щоб дістатися з одного регіону в інший, доводиться їхати з пересадками.

Українцям не вистачає потягів та автобусів. Щоб дістатися з одного регіону в інший, доводиться їхати з пересадками. До того ж така дорога займає набагато більше часу та коштує дорожче.

Найбільший потік пасажирів у Києві на залізничному вокзалі, звідти відходять і потяги і автобуси, про це йдеться у сюжеті "Сніданку з 1+1". Щоб зрозуміти, наскільки важко добиратися Україною, кореспондент Петро Кузик запитав у людей.

Маргарита навчається в Полтаві, а родом з Чернігова. Двічі на місяць їздить таким маршрутом.

"Сідаю у центрі свого міста на маршрутку, дві години їду до Києва до метро "Лісова". Далі на метро прямую на "Вокзальну", потім на поїзді до Полтави. Це важко, коли з собою багато речей, натовп, набиваєш синяки", - розповіла Маргарита.

Така дорога у дівчини займає шість годин.

"Проблема у тому, що місця у маршрутках швидко займають і графік в цих автобусів дивний. Вони можуть виїхати то пізніше, то раніше. Так на поїзд можна не встигнути. Так двічі траплялось. Доводилось брати таксі за тисячу, дві, чи три", - жаліється дівчина.

Від одного кінця країни в інший на змагання їздить спортсмен Славко.

"Від Дніпра до Буковелю. Довелося пересідати. Ми їхали до Івано-Франківська місцевою електричкою, а потім автобусом. Трошки більше, ніж доба. Я не зрозумію, чому з Дніпра прибрали прямий поїзд до Івано-Франківська. Треба з пересадками. Не завжди виходить купувати квиток попередньо. Доводиться їхати на бла-бла-карі", - каже хлопець.

Аналогічна проблема з маршрутом від Одеси до Ковеля.

"З-під Одеси їдемо до Ковеля. Один поїзд ходить у нас і нереально дістати квитки. Дуже треба брати попередньо. Ми їхали електричкою до Козятина. В Козятині пересідали на Київ, потім Здолбунів, а зі Здолбунова уже добиралися до Ковеля, там є місцевий поїзд. Якщо ми їдемо так одинадцять годин з Вапнярки до Ковеля, то виходить майже добу. Без трьох годин доба. Ми їхали четверо дорослих і дитина, ще й в різних вагонах. Назад я не знаю, як ми будемо їхати. Як Бог дасть. Може автобусами, і це значно дорожче обійдеться", - повідомила Тетяна.

За офіційними даними, щороку залізниця перевозить понад півмільйона пасажирів. Натомість автобусні перевізники на коротких та довгих марштутах за рік продають три мільярди квитків.

Нагадаємо, "Укрзалізниця" після запуску швидкісної електрички до аеропорту "Бориспіль" планує запровадити єдиний квиток на поїзд та літак. Також планується ввести ще й єдиний квиток за схемою поїзд+автобус.