YouTube-канали групи 1+1 media отримали нові відзнаки
Медіахолдинг здобув одразу чотири нагороди від відеохостингу: дві золоті та дві срібні кнопки.

Група 1+1 media отримала нові відзнаки від YouTube. Медіахолдинг здобув одразу чотири нагороди – золоті та срібні кнопки, якими відеохостинг нагороджує канали з понад 1 млн підписників та 100 тис., відповідно.
Зокрема, "золотом" YouTube відзначений акаунт телеканалу "ТЕТ" та канал тревел-шоу "Світ навиворіт" з Дмитром Комаровим. Срібні кнопки отримали YouTube-канали проєктів "Гроші" та "Життя відомих людей".
"Для 1+1 media YouTube є важливим каналом дистрибуції контенту. Ми почали розвивати свої YouTube-канали задовго до того, як це стало обов’язковим для кожного контентмейкера. Взагалі, 1+1 media в цьому напрямку є трендсеттером і лідером за кількістю нагород серед інших медіахолдингів. Нові відзнаки від відеохостингу – чергове підтвердження того, що аудиторія, яка цінує та любить наш контент, стрімко зростає, а, отже, – ми на правильному шляху", – прокоментував Олександр Козаченко, керівник розважального напрямку контентних продуктів 1+1 Digital та платформи 1+1 video.
Сумарно група 1+1 media має 19 відзнак від відеохостингу YouTube – 6 золотих та 13 срібних кнопок.
До слова, YouTube-канал телеканалу "ТЕТ" – один з найпопулярніших каналів країни з розважальним контентом, який нараховує 1 270 000 підписників і майже 750 млн переглядів. YouTube-канал популярного тревел-шоу "Світ навиворіт" з Дмитром Комаровим об'єднує майже 1,5-мільйонну аудиторію. Найпопулярніше відео на каналі – випуск про подорож Індонезією (понад 6 млн переглядів).
А канал проєкту "Життя відомих людей" (ЖВЛ) нараховує 114 000 підписників, канал проєкту "Гроші" про журналістські розслідування – 139 000 прихильників.
Нагадаємо, у січні 2021 року сайт ТСН.ua знову посів перше місце серед новинних сайтів. За даними дослідницької компанії Gemius Audience, наш сайт відвідало 8 259 840 унікальних користувачів, які переглянули 95 961 240 сторінок.