Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Электричний кроссовер E-Tron отримає п`ять дисплеїв.

На Женевському автосалоні компанія з Інгольштадта показала передсерійну версію електричного позашляховика Audi E-Tron і навіть почала приймати на нього попередні замовлення. Дебют серійної версії планувався на серпень цього року, але його було перенесено із-за арешту глави компанії. Поки ми можемо задовольнятися лише першими зображеннями інтер'єру електрокара.

Audi E-Tron

По фото можна судити, що позашляховик позбувся звичних дзеркал заднього огляду, отримавши замість них камери, які будуть пропонуватися в якості опції. Зображення буде виводитися на маленькі екрани, встановлені у верхньому правому куті дверної панелі. Їх перевага полягає в тому, що водій зможе самостійно збільшувати або зменшувати масштаб зображення, вибирати одне з трьох програмних налаштувань, які будуть допомагати паркуватися, повертати або рухатися по шосе. Присутня тут і система визначення сліпих зон.

Audi E-Tron

Приладова панель повністю цифрова, як і панель клімат-контролю і мультимедійний екран. П'ятимісний інтер'єр буде достатньо просторим, завдяки колісній базі в 2 928 мм.

У рух електрокар призводить декілка електродвигунів сумарною віддачею 355 л. с. Вони можуть розігнати автомобіль до швидкості в 200 км/год. Селектор автоматичної коробки передач у режимі Sport зможе піднімати потужність до 402 к. с.

Audi E-Tron

Як обіцяє виробник запас ходу складе 400 км по циклу WLTP, що стало можливо частково завдяки аеродинамічному кузову E-Tron з коефіцієнтом опору всього 0,28. Підзарядка до 80% при потужному зарядному пристрої займе близько 30 хвилин, від розетки ж акумулятори будуть заряджатися 8,5 годин.

Нагадаємо, що главу компанії Audi Руперта Штадлера притягли до відповідальності у справі про Дизельгейту. На даний момент він перебуває під слідством в рамках домашнього арешту і його було відсторонено від управління компанією. Тимчасово його обов'язки виконує голова відділу продажів і маркетингу Абрахам Шот.

Приєднуйтесь до групи ТСН.Авто у Facebook

Залиште свій коментар

Вибір редакції