Група "1+1" розробила для рекламодавців новий модуль в онлайновій системі бронювання Smart1, який значно спрощує роботу з планування кампаній для клієнтів.
Крім того, софт дозволяє в автоматичному режимі стежити за ефективністю кампанії та коригувати її залежно від результатів. Так звані "роботи" - ноу-хау "1+1", на українському ринку такого сервісу більше ніхто не надає.
Роботи вміють розміщувати потрібну кількість GRP в потрібному проміжку часу на потрібному каналі, відстежувати ефективність розподілу, коригувати їх у автоматичному режимі, максимізуючи обсяг кампанії. Вони контролюють виконання бажаних обсягів кампанії, додаючи або знімаючи виходи у міру надходження даних про фактичне розміщення.
Цей сервіс розроблений командою розробки групи "1+1". За словами Дмитра Лисицького, новий софт істотно скорочує кількість рутинної роботи для медіа-баєрів. "Робота наших роботів припускає, що медіа-баєри не будуть займатися рутинною розстановкою виходів, а зможуть сфокусуватися на оптимізації кампаній, програма ж візьме всю рутину на себе. Алгоритм, побудований за принципами штучного інтелекту наступного покоління, дозволяє максимізувати обсяг розміщення кампаній - те, на що раніше у баєрів далеко не завжди вистачало часу. Упевнений, це сильно полегшить життя нашим рекламодавцям і підвищить ефективність розміщення на каналах групи", - коментує Дмитро.
Нагадаємо, Smart1 - програмне забезпечення для бронювання реклами, розроблене групою "1+1" для своїх клієнтів. Перевага Smart1 в тому, що система доступна з браузера будь-якого комп'ютера і навіть смартфона. Останнім часом Smart1 почав істотно полегшувати роботу агентств, відстежуючи медіа-показники кампаній в реальному часі, автоматично генеруючи звірки та надаючи інші функції автоматизації.
Виробляти бронювання реклами за допомогою роботів клієнти групи "1+1" можуть вже зараз.
Читайте також:
ТЕТ завойовує інтернет-простір
Телеканал "1+1" отримав 4 "Телезірки"
Руслана Лижичко стала зірковим тренером шоу "Голос країни" на 1+1