Уряд затвердив податок на автомобільну гуму

По всій Україні нараховуються сотні гумових звалищ, які, звісно, не пестициди й хімікати, проте теж вельми небезпечні.

Щороку в Україні зношується 180 тисяч тонн шин, а переробляють не більше 10%

Щороку в Україні зношується 180 тисяч тонн шин, а переробляють не більше 10%

Уряд вирішив взятися за колеса. За ініціативою Мінекології, виробники та імпортери автомобільних шин відтепер мають сплачувати спеціальний збір на утилізацію коліс. Розпоряждення уряду має запрацювати вже із середини грудня.Експерти вже заявили, що у підсумку платитимуть за природоохоронні ініціативи пересічні водії. Чиновники зі свого боку запевняють, що це передовий досвід, і  якщо новацію не запровадити – незабаром на вулицях українських міст та сіл виростуть гумові будинки."Якщо ми не будемо йти цим шляхом, то вашим онукам ніде буде жити. Вони будуть серед шин жити і в шинних будинках спати", - заявив міністр екології Микола Злочевський.Ексерти також жартують, що незабаром в Україні, де існує велика проблема із житлом, із поношених скатів та шин можна буде будувати житлові будинки.
  
Щороку в Україні зношується 180 тисяч тонн шин. Переробляють нині не більше 10 відсотків. Єдина переробка, яка наразі існує в Україні, це на вуглеводні і на мазути. Решту – викидають, збирають, складують і навіть стережуть.А гумових звалищ по всій Україні налічуються сотні. Подекуди вони розташовані просто поруч із житловими будинками. Екологи зізнаються, що це, звісно, не пестициди й хімікати, проте таке сусідство теж вельми небезпечне.   Так, при переробці шин четвертого класу небезпеки утворюються викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, повідомив інспектор з охорони природного навколишнього середовища Володимир Гайдук.  Переробляти шини за новою, безпечнішою, технологією вже є охочі. Проте на будівництво нових заводів потрібні гроші. В Міністерстві екології не приховують, що будуватимуть їх приватні компанії. Зокрема, за рахунок нового збору.

Та у міністерстві радять не сприймати нововведення як податок, а лише як виховання."Якщо ви не приїдете і не викинете ці колеса? Тоді як бути? Але вас же зловити треба. Функція держави не ловити, а виховувати", - впевнений Злочевський.За кілька років, коли водіїв перевиховають гривнею, не відкидає природоохоронний міністр - питання відпаде. Щоправда, чи скасують збір на утилізацію, в Мінекології не кажуть.

Читайте також:

Україна за рік збільшила випуск автомобілів на 40%

Депутатський номер можна придбати за 27 тис. гривень

Багатії платитимуть за свої VIP-машини та хороми з Нового року

Скільки і за що доведеться заплатити у ДАІ

Придбати авто в кредит стало дорожче

Уряд вирішив взятися за колеса.За ініціативою Мінекології, виробники та імпортери автомобільних шин відтепер мають сплачувати спеціальний збір на утилізацію коліс. Розпоряждення уряду має запрацювати вже із середини грудня.Експерти вже заявили, що у підсумку платитимуть за природоохоронні ініціативи пересічні водії. Чиновники зі свого боку запевняють, що це передовий досвід, і  якщо новацію не запровадити – незабаром на вулицях українських міст та сіл виростуть гумові будинки."Якщо ми не будемо йти цим шляхом, то вашим онукам ніде буде жити. Вони будуть серед шин жити і в шинних будинках спати", - заявив міністр екології Микола Злочевський.Ексерти також жартують, що незабаром в Україні, де існує велика проблема із житлом, із поношених скатів та шин можна буде будувати житлові будинки.
   
Щороку, в Україні зношується 180 тисяч тонн шин. Переробляють нині не більше 10 відсотків. Єдина переробка, яка наразі існує в Україні, це на вуглеводні і на мазути. Решту – викидають, збирають, складують і навіть стережуть.А гумових звалищ по всій Україні налічуються сотні. Подекуди вони розташовані просто поруч із житловими будинками. Екологи зізнаються, що це, звісно, не пестициди й хімікати, проте таке сусідство теж вельми небезпечне.   Так, при переробці шин четвертого класу небезпеки утворюються викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, повідомив інспектор з охорони природного навколишнього середовища Володимир Гайдук.  Переробляти шини за новою, безпечнішою, технологією вже є охочі. Проте на будівництво нових заводів потрібні гроші. В Міністерстві екології не приховують, що будуватимуть їх приватні компанії. Зокрема, за рахунок нового збору. Та радять не сприймати нововведення як податок, а лише як виховання."Якщо ви не приїдете і не викинете ці колеса? Тоді як бути? Але вас же зловити треба. Функція держави не ловити - а виховувати", - впевнений Злочевський.За кілька років, коли водіїв перевиховають гривнею, не відкидає природоохоронний міністр - питання відпаде. Щоправда, чи скасують збір на утилізацію, в Мінекології не кажуть.Уряд вирішив взятися за колеса.За ініціативою Мінекології, виробники та імпортери автомобільних шин відтепер мають сплачувати спеціальний збір на утилізацію коліс. Розпоряждення уряду має запрацювати вже із середини грудня.Експерти вже заявили, що у підсумку платитимуть за природоохоронні ініціативи пересічні водії. Чиновники зі свого боку запевняють, що це передовий досвід, і  якщо новацію не запровадити – незабаром на вулицях українських міст та сіл виростуть гумові будинки."Якщо ми не будемо йти цим шляхом, то вашим онукам ніде буде жити. Вони будуть серед шин жити і в шинних будинках спати", - заявив міністр екології Микола Злочевський.Ексерти також жартують, що незабаром в Україні, де існує велика проблема із житлом, із поношених скатів та шин можна буде будувати житлові будинки.
   
Щороку, в Україні зношується 180 тисяч тонн шин. Переробляють нині не більше 10 відсотків. Єдина переробка, яка наразі існує в Україні, це на вуглеводні і на мазути. Решту – викидають, збирають, складують і навіть стережуть.А гумових звалищ по всій Україні налічуються сотні. Подекуди вони розташовані просто поруч із житловими будинками. Екологи зізнаються, що це, звісно, не пестициди й хімікати, проте таке сусідство теж вельми небезпечне.   Так, при переробці шин четвертого класу небезпеки утворюються викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, повідомив інспектор з охорони природного навколишнього середовища Володимир Гайдук.  Переробляти шини за новою, безпечнішою, технологією вже є охочі. Проте на будівництво нових заводів потрібні гроші. В Міністерстві екології не приховують, що будуватимуть їх приватні компанії. Зокрема, за рахунок нового збору. Та радять не сприймати нововведення як податок, а лише як виховання."Якщо ви не приїдете і не викинете ці колеса? Тоді як бути? Але вас же зловити треба. Функція держави не ловити - а виховувати", - впевнений Злочевський.За кілька років, коли водіїв перевиховають гривнею, не відкидає природоохоронний міністр - питання відпаде. Щоправда, чи скасують збір на утилізацію, в Мінекології не кажуть.
Наступна публікація

Я дозволяю TSN.UA використовувати файли cookie